Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:14:40 GMT

نخستین جشنواره «عکس زعفران» در گلستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۹۸۲

نخستین جشنواره «عکس زعفران» در گلستان برگزار می شود

محمدرضا کیوانفر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جشنواره عکاسی زعفران آزادشهر اظهار کرد: ستاد برگزاری جشنواره زعفران وامنان آزادشهر با همکاری کانون عکس حوزه هنری استان گلستان، با محوریت شعار سال  مبنی بر رونق و تولید؛ به مناسبت جشن برداشت زعفران در روستای وامنان آزادشهر، نخستین جشنواره «عکس زعفران» استان گلستان را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره عکاسی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی و آشنایی بیشتر هنرمندان با این محصول استراتژیک در منطقه و ثبت بهترین تصاویر از طلای سرخ گلستان، برگزاری تور عکاسی و نمایشگاه عکس هنرمندان عکاس است.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان گفت: ظرفیت اولیه ۳۰ عکاس هست و تقریبا تکمیل است اما با توجه به احتمال انصراف بعضی از عکاسان همچنان ثبت نام انجام می شود، زمان برگزاری تور ۳ آبان است که احتمالا در این زمان برداشت بیشتری از گل زعفران صورت می گیرد.

کیوانفر ادامه داد: این جشنواره در یک بخش برگزار خواهد شد و همه هنرمندان می توانند آثار خود را به صورت تک عکس در هر مرحله از فرآیندهای عمل آوری، فرآوری و مصرف زعفران را ثبت و به دبیرخانه ارائه دهند؛ همچنین هر هنرمند مجاز به ارسال ۱۰ تک عکس است.

وی ادامه داد: هنرمندان می توانند تا ۱۰ آبان عکس های خود را ارسال کنند، تعداد ۴۰ اثر از میان کلیه آثار رسیده به دبیرخانه، به مرحله نمایشگاه راه خواهند یافت و در روز اختتامیه جشنواره و سپس در گالری حوزه هنری استان گلستان به نمایش در خواهند آمد.

کیوانفر همچنین بیان کرد: جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیب دو میلیون تومان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومن است.

کد خبر 4752173

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره عکس فصل برداشت زعفران گرگان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان

رئیس حوزه هنری گلستان اعلام کرد: هنرمندان و کنشگران فرهنگی می‌توانند با ارسال فیلم از شعرخوانی، قرائت متن، دکلمه و دیگر آثار هنری سمعی و بصری در زمینه وعده صادق به شماره ۰۹۱۱۳۷۰۰۳۶۵ و یا ادمین صفحات حوزه هنری گلستان به این پویش مردمی ملحق شوند.

حسام بنی فاطمه افزود: این آثار در صفحات مجازی حوزه هنری گلستان مانند ایتاء، اینستاگرام و بله بارگذاری می‌شود.

او گفت: علاقمندان به مدت یک هفته برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق
  • اجرای طرح تکثیر طبیعی ماهی کپور در گلستان برای نخستین بار
  • حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی