Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برد سیرجان را ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز و در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم های گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در سیرجان به مصاف هم رفتند.

در این رقابت که اولین تجربه مجید جلالی روی نیمکت مربیگری گل گهر بود، سپاهان توانست با نتیجه دو بر صفر تیم تحت هدایت آقامعلم را مغلوب کند و سه امتیاز ارزشمند را دشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد شهباززاده در دقیقه 28 و علی قربانی در دقیقه 2+90 موفق به گلزنی شدند تا سپاهان 17 امتیازی شود و به خاطر تفاضل بهتر نسبت به تراکتور تبریز در صدر بایستد. گل گهر هم با 3 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 

 

بیشتر بخوانید: پیروزی صبا برابر سیاه جامگان/صعود یک پله‌ای در جدول تیم سیاه جامگان حریف قابل احترامی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جدول رقابت فوتبال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است

بازیکن تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروژی مقابل پیکان گفت: با همدلی متحد شدیم که برنده شویم. تک تک بازیکنان زحمت کشیدند وبرنده شدیم.  

به گزارش ایسنا، تیم فولاد سیرجان  ایران سه‌شنبه شب، هفتم فروردین در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق شد با حساب سه بر دو پیکان تهران را شکست بدهد و به فینال لیگ برتر والیبال صعود کند.

این تیم در اولین دیدار فینال هم پیکان را شکست داد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نیمه‌نهایی به فینال صعود کرد.

عارف مرادی، بازیکن فولاد پس از پیروزی مقابل پیکان وصعود به فینال گفت:واقعا بازی سنگینی بود. پیکان دو ست اول را خیلی خوب شروع کرد ما هم از ست سوم با همدلی متحد شدیم که برنده شویم. تک تک بازیکنان زحمت کشیدند و برنده شدیم.

او ادامه داد: از ابتدای لیگ که تمریناتمان را شروع کردیم هدفمان قهرمانی بود و هنوز هم این هدف را داریم. امیدوارم فصل را با قهرمانی به پایان می‌رسانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست ذوب‌آهن برابر گل‌گهر در دیدار تدارکاتی
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران