Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@13:53:24 GMT

حساب‌های قوه قضائیه به ۵ عدد رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۰۱۷

ساعت24-نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه با حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، تعداد حساب‌های این قوه به ۵ مورد کاهش یافته، گفت: از اینکه در این زمینه شفاف‌سازی صورت گرفته و از تک‌امضایی خارج شده، از رئیس دستگاه قضا سپاسگزارم.

محمود صادقی، نماینده مجلس گفت: انتقاداتی درباره تعداد زیاد حساب‌های قوه قضائیه (۶۳ حساب) در دوره قبل ریاست این قوه مطرح کردم، ولی با پیگیری‌های آیت الله رئیسی تعداد این حساب‌ها به ۵ عدد کاهش پیدا کرده و از حالت تک امضایی خارج شده است و به همین علت از وی سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از حضور آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه در موضوع حساب‌های قوه قضائیه از او انتظار داشتیم رسیدگی‌های لازم را در این باره انجام دهند که این مهم محقق شد.

وی افزود: انتقاداتی درباره تعداد زیاد حساب‌های قوه قضائیه (۶۳ حساب) در دوره قبل ریاست این قوه مطرح کردم، ولی با پیگیری‌های آیت الله رئیسی تعداد این حساب‌ها به ۵ عدد کاهش پیدا کرده و از حالت تک امضایی خارج شده است و به همین علت از وی سپاسگزارم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: انتظار بعدی ما از آیت الله رئیسی شفافیت بیشتر در مورد حساب‌های قوه قضائیه است؛ هر چند که رئیس دستگاه قضا وعده شفاف‌سازی در این موضوع را داده‌اند.

صادقی با بیان اینکه همانطور که تا کنون آقای رئیسی قدم‌های خوبی در قوه قضائیه برداشته‌اند، امیدوارم جزئیات این حساب‌ها شفاف شده و گزارش آن را به دیوان محاسبات ارائه کنند که با این کار اعتماد عمومی افزایش یافته به قوه قضائیه بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موجودی حساب‌های قوه قضائیه و هزینه‌کرد آن باید به دیوان محاسبات گزارش شود و این دیوان به مردم گزارش دهد؛ این اقدام طبق اصل ۵۵ قانون تکلیف قانونی است تا مجلس بتواند بعد نظارتی خود را اعمال کند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی

جمعی از بانوان تهرانی در تجمعی خودجوش ضمن حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی خواستار حمایت جدی مجلس و قوه قضائیه از اجرای این طرح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز جمعی از بانوان تهرانی در حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در میدان ولیعصر و میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع در شعار‌هایی خطاب به مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه قضائی خواستار برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجابی شدند.

معصومی یکی از حاضران در این تجمع به خبرنگار مهر گفت: اکثر بانوانی که امروز برای تجمع آمده‌اند خانواده شهدا و از نیرو‌های انقلابی هستند که خواستار اجرای حکم الهی و مقابله با بی حجابی و حرام سیاسی که حضرت آقا فرمودند هستند.

وی ادامه داد: حاضران در این تجمع از مسؤولان قوه قضائیه، دولت، وزارت کشور و شهرداری تقاضا دارند که چالش تحمیلی بی حجابی را جمع کنند، زیرا این مسئله تبدیل به مسئله امنیتی شده و امنیت اخلاقی شهر ما به خطر افتاده است.

این فرزند شهید افزود: چنین وضع ظاهری در حوزه پوشش و بی حجابی زیبنده شهری که ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست و همه این خانواده شهدا خواستار این هستند که این وضعیت سامان یابد.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که خواست این افراد هست، حمایت از اجرای طرح نور فراجاست است که قوه قضائیه و مجلس و نماینده‌ها باید از این طرح حمایت کنند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که از روز شنبه برای اجرای این طرح ورود کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ترک فعل دستگاه‌های ۲۶ گانه باعث شده است که حتی امرین به معروف که یک فریضه الهی را اجرا می‌کردند دیگر جرأت اجرای این فریضه را نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی