Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:07:52 GMT

محبی با دو پاس گل در اردوگاه سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۰۶۱

محبی با دو پاس گل در اردوگاه سپاهان

ستاره جوان طلایی‌پوشان با دو پاس گل نقش اول پیروزی تیمش در سیرجان را ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی، ستاره جوان سپاهان که با حضور در اردوی تیم ملی و نمایش در جمع شاگردان مارک ویلموتس از انگیزه بالایی در بازگشت به اردوگاه طلایی پوشان برخوردار بود، مرد اول دیدار این تیم برابر گل گهر سیرجان لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محبی که در ابتدای فصل از لیگ دسته اول راهی سپاهان شده و در همین مدت کوتاه توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد، در دیدار برابر گل گهر سیرجان در هر نیمه یک پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش مهیا کرد تا شاگردان قلعه نویی با سه امتیاز هفته هفتم را به سود خود خاتمه دهند.

 

او ابتدا در نیمه اول سجاد شهباززاده را صاحب موقعیت شوتزنی کرد تا تیمش برنده راهی رختکن شود و در نیمه دوم نیز در وقت‌های تلف شده، با ضدحمله سریع و پا به توپ به محوطه جریمه گل گهر رفت و در نهایت قربانی را در موقعیت شوتزنی و باز کردن دروازه حریف قرار داد.

محمد محبی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد محبی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد