Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زاکرونی و هم بیرهوف، قرار بود فریولی را ترک کنند و وقتی زاکرونی پیشنهاد میلان را دریافت کرد، خیلی زود توصیه کرد تا بیرهوف هم به سن سیرو بیاید. مبلغ انتقال 11 میلیون پوند بود. هفت سال پس از امضای بی نتیجه با اینتر، دوباره به سن سیرو بازگشته بود تا این بار پیراهن شیطان فوتبال ایتالیا را بر تن کند. بسیاری از هواداران میلان، در خصوص جذب بیرهوف شک و تردید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او را بازیکنی ایستا و بدون سبک می دانستند که با خارق العاده بودن فان باستن فاصله داشت. میلان روزهای بدی را سپری می کرد. پس از دو فصل فاجعه بار، سیلویو برلوسکونی از زاکرونی خواست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. میلان بالاخره توانست برگردد و بیرهوف و زاکرونی، معماران این بازگشت باشکوه بودند. بیرهوف برای میلان 19 گل به ثمر رساند که 15 گل از روی ضربات سر بود.

  محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی

میلان در تابستان خود را تقویت می کند

طرفداری | میلان به صف تیم های خواهان مارتین زوبیمندی، هافبک اسپانیایی رئال سوسیداد پیوست. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در حال آماده شدن برای یک پنجره تابستانی مهم دیگر است چراکه مدیران این باشگاه ستاره دوم را می خواهند. روسونری در انتهای فصل بین 100 تا 130 میلیون یورو بودجه خواهد داشت که این مبلغ از طریق فروش بازیکنان و درآمدهایی مثل بلیت فروشی و پاداش های یوفا به دست خواهد آمد.

این باشگاه ایتالیایی از حضور در ورژن جدید لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد 50 میلیون یورو کسب می کند که این رقم با فروش دنیل مالدینی (4)، الکسیس سائلماکرز (10) و شارل دکتلار (26) به 90 میلیون یورو می رسد. قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا و در نتیجه حضور در سوپرکاپ اروپا و همچنین درآمدهای حاصل از بلیط فروشی نیز می تواند حدود 40 میلیون یوروی دیگر به بودجه روسونری بیافزاید. البته نباید فراموش کرد اگر به مانند تابستان قبل و انتقال ساندرو تونالی به نیوکاسل، بازیکن مهم دیگری به فروش برسد، تمام رقم آن به بودجه اضافه خواهد شد.

میلان نیمی از بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی خود را صرف خرید مهاجم خواهد کرد. ویکتور گوکرش از اسپورتینگ لیسبون، یاشوا زیرکزی از بولونیا و بنجامین ششکو از لایپزیش گزینه های خط حمله روسونری محسوب می شوند. درصد دیگری از بودجه نیز صرف تقویت خط میانی خواهد شد. مارتین زوبیمندی از رئال سوسیداد بازیکن محبوب مدیران میلان است اما آنها باید مراقب یوونتوس نیز باشند. برای تقویت خط دفاعی نیز لیلیان براسیه از برست و مکسانس لاکروا از وولفسبورگ گزینه های اصلی دیاوُلو به حساب می آیند. 

130 میلیون یورو برای کسب ستاره دوم عزم جدی یوونتوس برای تقویت خط هافبک؛ اضافه شدن بانوی پیر به جمع مشتریان مارتین زوبیمندی

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • (عکس) بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند