Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش با تایید این مطلب گفت: «این فیلم پیش‌تر هم در برنامه اکران بود و قرار است از چهارشنبه یکم آبان در سینماهای کشور اکران شود.»

به گزارش ایسنا پیگیری‌های نشان می‌دهد اصلاحاتی جزیی در این فیلم انجام شده و با رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال اکران خواهد شد.

ماجرای «خانه پدری» در یک خانه قدیمی رخ می‌دهد که داستانی را از اواخر دوره قاجار تا اواخر دهه ۷۰ در چند اپیزود روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم چند سال قبل به دلیل وجود یک صحنه خشن با مشکلاتی در اکران روبرو و در روز اول اکران عمومی از پرده پایین کشیده شد. پیش از این هم مجوز نمایش آن در سینماهای هنر و تجربه صادر شده بود که با مخالفت عیاری همراه بود. اما الان با توجه به رده بندی سنی و اصلاح احتمالی از این هفته در سینماها به نمایش درخواهد آمد. 

در این فیلم ناصر هاشمی (نقش جوانی) و مهدی هاشمی (نقش میانسالی و پیری) شخصیت اصلی این فیلم با نام محتشم را که روایت زندگی‌اش از ۱۵ تا ۸۰ سالگی به تصویر کشیده شده است بازی می‌کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کیانوش عیاری خانه پدری غلامرضا فرجی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟

به گزارش قدس آنلاین، این کارشناس برنامه های سینمایی تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فیلم به اصطلاح سینمایی «ویلای ساحلی» چنان افتضاح کهنه از مد افتاده نخراشیده فکر نشده سردستی سطحی کوته بینانه شعاری بی ربط بی منطق پا در هوا بلاتکلیف در تمام بخشها و پیش پا افتاده است که تنها به واسطه احساس ارزش نکردن و به قصد خودآزاری و در آغوش گرفتن توهین می توان تماشایش کرد.

همانطور که جهان فیلم عاریه ای است ویلای فیلم عاریه ای است. شخصیت ها از قطعات عاریه ای شکل گرفته اند اگر شکل گرفته باشند منطق فیلم عاریه ای و مشوش است کلیت فیلم هم یک فیلم عاریه ای در میان آثار عیاری است و بس بهتر است برای ما علاقمندان عیاری که چنین باشد.

تنها راه درک انگیزه ساخت فیلم درک انگیزه شخصیت رضا عطاران در فیلم است. پول درآوردن و بیرون آمدن از باتلاقی خود ساخته که البته همین میزان درک شخصیت هم به زور توسط این قلم به فیلم پیوست شده است. پس انگیزه عیاری برای ساخت این فیلم پول درآوردن بوده یا هرچی ترجیح این است که اصلن به انگیزه عیاری و این فیلم در کارنامه عیاری فکر نکنیم.

چون فیلمی به غایت افتضاح ست.

ولی خب عیاری وزنه ای است در تاریخ سینمای ایران که قطعا جایگاهش احترام برانگیز و فراموش نشدنی است. ویلای ساحلی اما توهین به فهم شعور مخاطب است.

یادآور می شود فیلم «ویلای ساحلی» سال گذشته روی پرده سینماها رفت از ابتدای امسال در شبکه های نمایش خانگی اکران آنلاین دارد.
کیانوش عیاری، کارگردان آن در مصاحبه‌ای در پاسخ به انتقاداتی که از فیلم شد، اعلام کرد که ویلای ساحلی را صرفاً برای کسب درآمد ساخته و برای جبران ضررهای متعدد مالی ناشی از توقیف فیلم‌های قبلی‌اش، تلاش کرده یک فیلم شیرین بسازد که مبتذل نباشد ولی با مخاطب ارتباط برقرار کند.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • «شبح کژدم» در خانه سینما
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است