Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادی بر لزوم اجرای طرح بازآفرینی شهری در ۲۷۰ محله از سوی دولت با همکاری شهرداری‌ها در طول سال تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرپرست دفتر ستاد ملی بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران بر لزوم اجرای طرح بازآفرینی شهری در ۲۷۰ محله از سوی دولت با همکاری شهرداری‌ها در طول سال تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادی از ابلاغ برنامه ملی ستاد بازآفرینی شهری به استان‌ها خبر داد و گفت: بر این اساس مقررشده است سالانه ۷۰ هزار میلیارد ریال از سوی شهرداری‌ها و ۸۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت در بحث بازآفرینی شهری هزینه شود.

او بیان داشت: در اجرای طرح بازآفرینی شهری نیز ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای نوسازی به‌عنوان آورده بخش خصوصی در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: ساخت۴۰۰ هزار واحد مسکن در کشور/ زمین از دولت، ساخت‌وساز با سرمایه گذاران

سرپرست دفتر ستاد ملی بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: اراضی تحت اختیار دستگاه‌های اجرایی استان‌ها باید شناسایی شوند و برای تولید و رونق مسکن در اختیار مسکن و شهرسازی قرار گیرد.

منصور استادی عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری بافت‌های فرسوده استان سمنان که در سالن جلسات استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: ۴۷۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده استان سمنان واقع‌شده است.

او افزود: تسهیلات بازآفرینی در قالب اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری به واحد‌های مسکونی واقع‌شده در بافت‌های فرسوده استان سمنان تعلق می‌گیرد.

طرح بازآفرینی شهری در ۳۶ محله سمنان اجرا می‌شود

سرپرست دفتر ستاد ملی بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان داشت: باید مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری ارتقا یابد تا بافت فرسوده در مناطق مختلف مجدداً احیا شود.

استادی از اجرای طرح بازآفرینی شهری در ۳۶ محله استان سمنان خبر داد و گفت: اجرای ۸۰ طرح محله محور در قالب ۳۶ طرح مصوب بازآفرینی در شورای بازآفرینی شهری ویژه سمنان تا پایان سال ۱۴۰۰ به تصویب رسیده است.

او عنوان کرد: هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۵۰ هزار میلیارد ریال برای بازآفرینی محله‌های مصوب در قالب اجرای طرح بازآفرینی شهری به‌صورت سالانه باید صرف شود.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بافت فرسوده استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح امنیت محله محور به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها با تشکیل اکیپی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه از نتایج اجرای این طرح بود.


سرهنگ غنیمتی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان