Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:18:04 GMT

اسدی: صحبت از مالکان نساجی باعث تفرقه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۱۲۱

اسدی: صحبت از مالکان نساجی باعث تفرقه می‌شود

نساجی باز هم نتوانست کارت چهار بازیکنی که در این فصل به خدمت گرفته را بگیرد و در نهایت هم امروز با چهارگل مغلوب تراکتور شد.

به گزارش" ورزش سه،"علیرضا اسدی مدیرعامل نساجی بعد از شکست این تیم برابر تراکتور درباره اینکه این باشگاه چرا نتوانست کارت چهاربازیکنش را بگیرد گفت:« ما پیشنهاد داده ایم که ده میلیارد از درآمد باشگاه ها را به صورت سالیانه کم کنند تا این تعهدات مالی کم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیراینصورت اگر می خواهند یکدفعه این مبلغ را کم کنند این شدنی نیست.»


او افزود:«اگر بخواهند براساس تسویه کامل برخورد کنند من فکر می کنم که بالای نود درصد باشگاه ها ترازشان منفی باشد. اگر صادقانه بگویند فکر می کنم اینگونه باشد. این موضوع به زمان نیاز دارد و باید در یک پروسه سه چهارساله به آن رسید. درواقع زمانی که من دبیرکل بودم شرایط تیم ها اینگونه بود مگر اینکه در این مدت داستان کاملا عوض شده باشد.»


مدیرعامل نساجی درباره دو مالک این باشگاه و اختلافاتی که گفته می شود آن ها با هم دارند گفت:« ورود کردن به موضوع مالکیت نساجی باعث تفرقه و دودستگی می شود. اینجا دو مالک هستند که باعلاقه آمدند و دارند سعی می کنند که منابع را تولید کنند. ما باید شاکر باشیم دو نفر آمدند برای یک تیم و شهری که توانمند است کار می کنند. ما همه باید در راستای وحدت حرکت کنیم و هرکس از افتراق آن ها بگوید قطعا دوست نساجی نیست.»

 

اسدی اضافه کرد:« تولید منابع باید دست به دست هم بدهند. شرایط فوتبال ما به گونه ای است که سرمایه گذاری بخش خصوصی در دراز مدت امکان پذیر نیست و نمونه اش تیم هایی که خصوصی شدند و دیگر وجود خارجی ندارند.»

 

او باردیگر درباره صادرنشدن کارت چهار بازیکن این تیم گفت:« مهمترین مشکل ما این نیست ؛ موقعی که ما تسویه کنیم  مشکل حل می شود. ببینید نمی شود یک مدیرعامل بازیکنی بخرد و نخواهد از آن استفاده کند. ما باید مشکلمان را با فدراسیون حل و از آن ها زمان بگیریم. بدهی  ما حدود دو و نیم میلیارد است و الان یک و نیم میلیارد را داریم اما می گویند همه را باید بدهید. امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.»

تراکتور علیرضا اسدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور علیرضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان

مهرداد توکلی‌مقدم با اشاره به آخرین وضعیت تملک مغازه‌های قبرستان نو اظهار کرد: از تعداد ۱۳۲ مغازه، ۸۲ مغازه تعیین تکلیف شده است و تاکنون حدود ۶۳ مغازه دیگر هم تخریب شده است و تعداد باقی‌مانده تملک شده نیز روز‌های آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف تملک ۵۰ مغازه دیگر باقی‌مانده است، افزود: بر اساس اولویت‌بندی شهردار قم، جلسات مستمری برای تملکات در حال برگزاری است و تا پایان فروردین باید تمام ۵۰ مغازه باقی‌مانده تملک شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: ۱۵ روز کاری و سه هفته زمانی فرصت برای تعیین تکلیف مغازه‌های باقی‌مانده است و باید در این بازه زمانی پرونده تملکات این پروژه بسته شود.

توکلی‌مقدم با اخطار به مغازه‌هایی که تاکنون برای تعیین تکلیف اقدام نکرده‌اند، عنوان کرد: اگر تا پایان فروردین توافقات انجام نشود، از راه قضائی و ماده ۸ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک، تملک مغازه‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه طراحی باغ مزار توسط سازمان‌های بهسازی اطراف حرم مطهر و سیما منظر انجام شده است، اذعان کرد: پس از تعیین تکلیف تملکات اقدامات عمرانی آغاز می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از پیش‌بینی ۵.۵ هزار میلیارد ریالی هزینه تملکات مغازه‌های قبرستان نو خبر داد و گفت: برخی از بقاع نیز در این طرح وجود دارد که نیازمند تعیین تکلیف اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • شرط نساجی برای جذب دروازه‌بان برزیلی
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است