Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر سایپا را شکست دهد.

هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر دیروز برگزار شد و تیم فوتبال استقلال موفق شد در ورزشگاه شهدای شهر قدس با 3 گل سایپا را شکست دهد. شاگردان استراماچونی پس از یک برد در لیگ و دو پیروزی در جام حذفی، در تلاش بودند تا به چهارمین پیروزی خود دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول استقلال در دقیقه 9 بازی توسط عارف غلامی به ثمر رسید.  در صحنه گل سانتر زیبای پای چپ داریوش شجاعیان از روی کرنر به محوطه 6 قدم را عارف غلامی پیشتاخته با ضربه سر زد و در حالی که گوهری نظاره‌گر صحنه بود، توپ به تیرک عمودی دروازه سایپا اصابت کرد و تبدیل به گل شد. در دقیقه 50 ارسال مهدی قائدی از روی کرنر سمت چپ زمین زمینه ساز گل دوم آبی ها شد. سانتر قائدی با ضربه سر عارف غلامی از مقابل تیرک اول بعد از برخورد به پای محمد دانشگر تبدیل به گل دوم استقلال شد. در ادامه پنالتی آبی ها در دقیقه 68 بازی  توسط وریا غفوری به گل سوم تبدیل شد. استقلال در دقیقه 88 گل چهارم خود را به ثمر رساندند. در این دقیقه دیاباته صاحب موقعیت تک به تک شد اما این توپ را گوهری دفع کرد و در برگشت توپ به سجاد آقایی رسید تا این بازیکن جوان با ضربه بغل پای نرم گل چهارم برای استقلال را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه پرگل 4 بر صفر به سود استقلال پایان یابد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر بایرن مونیخ، لیگ برتر تنها امید توپچی‌ها برای کسب جام در این فصل است. آنها امشب با شکست ولورهمپتون به صدر رفتند و حالا باید امیدوار باشند که منچستر سیتی در دیدار پنجشنبه مقابل برایتون متوقف شود.

بازی آرام و بدون موقعیت شروع شد. آرسنالی‌ها که چهارشنبه‌شب دیدار سختی را پشت سر گذاشته بودند سوار بازی بودند اما به دلیل خستگی در خلق موقعیت ناکام بودند.

ویدئو: 330569

در دقیقه ۱۹ بالاخره توپچی‌ها موفق به ایجاد فرصتی جدی شدند. جایی که ضربه چکشی رایس روی پاس تروسارد، از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت دوباره بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه ۳۰ شوت خطرناک گومز می‌توانست تبدیل به گل شود اما رایا با واکنشی عالی مانع از آن شد.

پس از ۱۵ دقیقه که توپ در میانه میدان در جریان بود، در دقیقه ۴۵ آرسنال توانست به گل برسد. تروسارد کمی جلوتر از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی فوق‌العاده دروازه ولوز را باز کرد تا آرسنال برنده به رختکن برود.

در دقیقه ۵۰ تروسارد یک بار دیگر هم فرصت گلزنی پیدا کرد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد اودگارد توپ را به درون محوطه سانتر کرد و هاورتز می‌توانست اختلاف را بیشتر کند اما مدافع ولوز به خوبی توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی به‌صورت کامل آرام شد و شاهد خلق هیچ موقعیتی در بازی نبودیم. آرسنالی‌ها که به هدف‌شان رسیده بودند فقط بازی را کنترل کردند و در تک‌حملاتی که داشتند هم مدافعان ولوز به خوبی کار کردند تا بازی ۱-۰ بماند.

در دقیقه ۷۱ لمینا به خوبی از گابریل گذشت اما ضربه‌اش را رایا به راحتی نصیب خود کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی هم توپ در وسط زمین در جریان بود و خبری از حمله از سمت دو تیم نبود تا اینکه در دقیقه ۵+۹۰ اودگارد در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد تا بازی با پیروزی ۲-۰ آرسنال به پایان برسد. شاگردان میکل آرتتا با این برد ۷۴ امتیازی شدند و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر از منچستر سیتی موقتا به صدر جدول رسیدند.

دیگر خبرها

  • صدر جدول طلایی شد
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار