Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز دو رقیب داشتیم که یکی تیم نساجی و دومی زمین بازی بود. تاریخ انتشار: 18:41 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۷۶۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر مهمترین صحبت‌های او را مشاهده می‌کنید:

*این یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌ خارج از خانه ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*نساجی تیم جنگنده‌ای است.

*امروز دو رقیب داشتیم که یکی تیم نساجی و دومی زمین بازی بود.

*نیمه دوم با زدن گل اول، بازی را بهتر پیش بردیم و شانس کم‌گل بودن خود را شکستیم.

*کسب چنین نتیجه‌ای از یک بازی خارج از خانه خوشحال‌کننده است.

*تمام بازیکنانم با تمام سعی و تلاششان بازی کردند.

*خوشحالیم که طلسم بردهای یک بر صفر شکسته شد.

*اساس فلسفه ما این است که بیشتر از اینکه گل بخوریم، گل بزنیم.

*تیم باتجربه‌ای هستیم و سعی کردیم فشار هواداران و همچنان ضدحملاتشان را کنترل کنیم.

*ما داخل زمین سعی کردیم تاکتیک بازی را عوض کنیم.

*در فوتبال تیمی که گل اول را می‌زند، دارای یک مزیت خوبی است و ما از این مزیت استفاده کردیم.

*من در تیمم بازیکنان ایرانی با کیفیتی دارم و یک گروه بازیکنان خوبی هستیم.

*حرف‌های شجاعی با داور خوب نبود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند

تیم‌های اودینزه و رم در چارچوب هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه داسیا آره‌نا، به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از ۷۱ دقیقه و در حالی که با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام ماند.

اودینزه با گلزنی روبرتو پریرا در دقیقه ۲۳ از میهمان خود پیش افتاد و تا اواسط نیمه دوم هم برنده مسابقه بود تا اینکه روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی رمی‌ها در دقیقه ۶۴ گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. اما در دقیقه ۷۱ اندیکا مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند. پزشکان بلافاصله با دستگاه شوک وارد زمین شدند که البته از این دستگاه استفاده نکردند.   

بالاخره پس از لحظاتی معاینه و بررسی شرایط، کادر پزشکی اندیکا را بر روی برانکارد گذاشتند و از زمین خارج کردند. ستاره ۲۴ ساله رم در حال خروج از زمین هوشیار بود، اما به دلیل ناراحتی و روحیه بد بازیکنان داور تصمیم گرفت بازی را متوقف کند و به تعویق بیندازد.  دنیله دهروسی هم که به‌شدت نگران اندیکا بود به سرعت به رختکن رفت تا وضعیت بازیکن تیمش را دنبال کند. بازی هم در دقیقه ۷۲ به تعویق افتاد و ۱۸ دقیقه باقی مانده در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

پس از چند ساعت باشگاه رم بیانیه‌ای در رابطه با سلامتی بازیکن منتشر کرد. در بیانیه باشگاه رم آمده است: "پس از کمک‌های اولیه پزشکی در زمین برای اندیکا، بازی اودینزه و رم به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن اکنون هوشیار است و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. فورزا ایوان، همه ما در کنار تو هستیم. "

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!