Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:56:14 GMT

انجام ۱۰۰ مورد سرکشی از اماکن ورزشی در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۱۹۴

انجام ۱۰۰ مورد سرکشی از اماکن ورزشی در نهاوند

به گزارش خبرنگار مهر،  مهرداد سعدی نژاد عصر دوشنبه در کارگاه آموزشی ویژه باشگاه‌های خصوصی شهرستان نهاوند که با حضور رئیس پلیس اماکن شهرستان نهاوند برگزار شد، گفت: باشگاه‌ها باید توجه ویژه به بیمه ورزشی ورزشکاران داشته باشند چراکه مسئولیت هرگونه سهل‌انگاری و بروز حادثه بر عهده مسئول باشگاه خواهد بود.

وی بابیان اینکه هرلحظه امکان بروز حوادث و سوانح حین ورزش به خصوص در باشگاه‌های بدن‌سازی وجود دارد، گفت: بیمه ورزشی برای بروز حوادث پشتوانه خوبی برای ورزشکاران خواهد بود و ورزشکار بدون بیمه نمی‌تواند از خدمات پزشکی لازم بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس  ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به نظارت دقیق بر باشگاه‌های شهرستان نهاوند گفت: حضور نداشتن مدیر و مربی دارای کارت معتبر در باشگاه و اخذ شهریه‌های خارج از تعرفه مصوب؛ مهم‌ترین مسئله‌ای است که به‌صورت روزانه و محسوس و غیرمحسوس کنترل می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ مورد از باشگاه‌های ورزشی سطح شهرستان نهاوند سرکشی و بازدید صورت گرفته است.

سعدی نژاد بابیان اینکه ورزش بیشترین تأثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد و مصرف مواد مخدر دارد و موجب ارتقای سلامت جامعه می‌شود، گفت: امروز باید جامعه را به سمت ورزش‌های همگانی سوق دهیم چراکه با این اقدام از بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

صاحبان باشگاه‌های ورزشی نواقص امنیتی اماکن خود را برطرف کنند

رئیس پلیس اماکن شهرستان نهاوند نیز با ذکر توصیه‌های حفاظتی در خصوص اماکن ورزشی به خصوص اماکنی که به‌صورت مشترک آقایان و بانوان استفاده می‌شود، گفت: نصب دوربین در ورودی باشگاه‌ها، کنترل ساعات ورود خروج به همراه در نظر گرفتن فاصله زمانی میان سانس های آقایان و خانم‌ها، رعایت قوانین و ضوابط مبتنی بر شرع و عرف از مهم‌ترین اقداماتی است که صاحبان باشگاه‌ها باید نسبت به انجام آن‌ها اقدام کنند.

احمد خوش روش افزود: پلیس اماکن با توجه به سیاست‌های کلی در راستای ایجاد امنیت در فضاهای مختلف که عموم جامعه از آن استفاده می‌کنند هرگز مماشات نخواهد کرد و برابر قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد.

کد خبر 4752603

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند اداره کل ورزش و جوانان همدان فرماندهی انتظامي استان همدان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم

شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان واقع شده است. این شهر اماکن گردشگری و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. با وجود اینکه گذر‌های تاریخی بسیاری در این شهرستان وجود دارد و اقدامات قابل توجهی جهت مرمت و بازسازی این گذرگاه‌ها انجام شده است اما برخی از این گذرگاه‌ها همچنان نیاز به مرمت و بازسازی دارند،.

گذر تاریخی ابولولو یکی از این اماکن تاریخی است. این مجموعه تاریخی شامل کوچه تاریخی، طاق‌های قوسی و مسجد تاریخی است، اما با وجود اینکه در مجاورت گذر تاریخی نقشینه قرار گرفته، از حال و روز خوشی برخوردار نیست و نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این گذر تاریخی را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: سید شهاب مرتضوی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم