Web Analytics Made Easy - Statcounter

HR26 کارشناس مهندسی صنایع یک نفر/خانم تحصیلات:لیسانس/ ترجیحا مهندسی صنایع مسلط به آفیس روابط عمومی بالا وفادار و رازدار منضبط و پیگیر منظم و آراسته مسئولیت پذیر و قاطع سرعت عمل بالا هدفمند، تحلیل گر محل استقرار: تهران HR27 رئیس دفتر مدیریت یک نفر/خانم تحصیلات: لیسانس / ترجیحاٌ گرایش مالی حسابداری حداکثر 40 سال سن روابط عمومی بالا مسلط به آفیس مسئولیت پذیر و قاطع سرعت عمل بالا محل استقرار: تهران از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت تکمیل فرم استخدام روی لینک زیر کلیک نمایند و یا رزومه خود را با ذکر کد شغلی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قید عنوان کد شغل در موضوع ایمیل الزامی است.به ایمیل های بدون موضوع، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ایمیل employment@riseco.co لینک www.riseco.co

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­هشدار مدیریت بحران درباره بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از یک شنبه دوم تا پایان روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت به علت فعالیت سامانه بارشی احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد بر این اساس ساکنان استان در این مدت از توقف و اتراق درحاشیه رود‌خانه‌ها خودداری کنند.

حامد یزدی مهر افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی، در این مدت، احتمال وقوع مخاطراتی نظیر رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد به ویژه نیمه شمالی استان بارش تگرگ و در نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید و در برخی نقاط استان، احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: همچنین با توجه به لغزندگی و کاهش دید و احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها، شهروندان برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از حوادث ناگوار از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.

حامد یزدی مهر افزود: در این مدت به علت وزش باد شدید، احتمال وارد شدن خسارت به نهال درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد بنابراین کشاورزان تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی را بیندیشند وشهروندان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • ­هشدار مدیریت بحران درباره بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها
  • تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار
  • معرفی دوره MBA دانشگاه تهران و لینک ثبت نام
  • استان‌های همجوار اصفهان در معرض ریزگردهای ناشی از خشکی تالاب گاوخونی