Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی درباره اعزام مصدومان به قرارگاه های مرزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، افزود: از ۱۳مهرماه تا ساعت ۱۰ امروز (۲۹مهرماه) ۵۹۳مصدوم از خاک کشور عراق به ایران منتقل شده‌اند.

وی افزود: از تعداد ۵۹۳مصدوم اعزامی، ۴۸۳نفر از مرز مهران، ۶۳نفر از مرز شلمچه،۳۲ نفر از مرز چذابه و ۱۵ نفر از مرز خسروی به مسئولان قرارگاه های مرزی جمعیت هلال احمر تحویل داده شدند تا پس از انجام اقدامات لازم در زمینه انتقال، مصدومان به ایران منتقل و تحویل عوامل اورژانس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: فقط در روز یکشنبه(۲۸مهرماه) ۲۹مصدوم به ایران منتقل شده اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس سازمان امداد و نجات مرتضی سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از جان‌ باختن یک نفر و مصدومیت شش نفر در برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه ال۹۰ در جاده تبریز- صوفیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سجاد صفری صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه رانندگی بامداد امروز رخ داد، اظهار کرد: در این سانحه برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر تبریز پس از رهاسازی دو نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

صفری اضافه کرد: پنج مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 745720

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره