Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، ایران خودرو طی اطلاعیه ای  اعلام کرد :  پس از ارسال دعوتنامه های خودروهای پژو 405 اس ال ایکس، پژو 405 دوگانه سوز، پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس دوگانه سوز، دنا پلاس، رانا و سمند ال ایکس EF7 و تکمیل باقیمانده وجوه توسط مشتریان، تعهدات خودروهای مذکور تا نیمه دوم آبان ماه به روز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: شرکت ایران خودرو تمام تلاش خود را می کند تا تعهدات خود را به موقع ایفا نماید به همین منظور و متناسب با افزایش سرعت جمع آوری خودروهای کف، تحویل خودروهای مشتریان نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو پژو 405 پژو پارس دنا پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: طرح کدینگ به منظور صیانت از سرمایه‌های ملی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت و همچنین پیشگیری از ورود کارت‌های مهاجر، هم‌اکنون در چهار منطقه کرمان، هرمزگان (جنوب شرقی)، زاهدان و چابهار اجرایی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، با اجرای این طرح در این شهرها، فقط خودرو‌هایی که دارای شماره پلاک یا آدرس این شهر‌ها باشند، مجاز به سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت هستند و سایر خودروها، از جمله خودرو‌های میهمان و فاقد کارت می‌توانند در جایگاه‌های منتخبی که اطلاع‌رسانی شده است، سوختگیری کنند.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو / تیگو ۸ پرو مکس چند ؟
  • اولین فراخوان مجدد ایران خودرو برای مشتریان پارس
  • آغاز فراخوان ایران خودرو برای متقاضیان پارس
  • ایران‌خودرو اولین فراخوان مجدد برای مشتریان پارس ارسال کرد
  • آغاز فراخوان ایران خودرو برای ثبت نام کنندگان پژو پارس
  • آمار عجیب از قیمت پژو پارس در کارخانه و بازار
  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت
  • خطری که متقاضیان پژو پارس را تهدید می‌کند
  • (ویدئو) وضعیت عجیب محصول گران ایران‌خودرو؛ خم شدن راحت پژو پارس زیر پای یک شهروند!
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۶ اسفند ۱۴۰۲)+ جدول