Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ادامه نتایج خوب این فصلش، در هفته هفتم بر تیم شاهین شهرداری بوشهر غلبه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم نفت و شاهین بوشهر از ساعت 17 در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

برای نفت پیام ملکیان در دقیقه 73 گلزنی کرد تا شاگردان مهدی تارتار با این پیروزی 11 امتیازی شده و به رده هفتم جدول برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس و استقلال هم در رده های ششم و هشتم قرار دارند. تیم شاهین بوشهر نیز همچنان با یک امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در کنار تراکتور و سپاهان، یکی از سه تیمی است که هنوز در این فصل طعم شکست را نچشیده است.

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در جنوب اعلام آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس شهرداری فوتبال مسجد نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم پیکان در آخرین بازی سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بعد از مدت‌ها بازی هیجان داشت و هر ۲ تیم خوب بازی کردند و در نهایت پرسپولیس توانست برنده این بازی شود. 

ابراهیمی درباره اینکه عیسی آل کثیر در امر گلزنی ناموفق بود، گفت: اشکالی ندارد و یک زمانی بازیکن آسان‌ترین توپ را نمی‌تواند گل کند. آل کثیر و هافبک پرسپولیس با دروازه بان حریف تک به تک شدند، اما گل نزدند و مسئله‌ای نیست. فوتبال مثل  بسکتبال نیست که هر کسی با دروازه بان روبرو شد بتواند گل بزند. همچنین ممکن است بازیکن در یک روز مخصوصی حتی ۵، ۶ موقعیت داشته باشد، اما نتواند گل بزند و روزش نبوده است. همچنین بازیکن در شرایطی که احتیاج به یک گل داریم،  در سخت‌ترین شرایط  گل می‌زند که تیم برنده بیرون می‌آید و از مهاجم تعریف می‌کنند. در کل بازی خوبی بود، اما همچنان  استقلال و پرسپولیس در رتبه‌های اول ودوم قرار دارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: به هر حال ۷، ۸ بازی مانده است. بازی‌های برگشت سخت‌تر از بازی‌های رفت است و تیم‌ها برای نتیجه گرفتن خیلی تلاش می‌کنند.

او درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر فوتبال روی عملکرد پرسپولیس تاثیرمی گذارد، گفت: نه! زمانی که ما مربی بودیم  به بازیکنان در تعطیلات نوروز  ۲، ۳ روز استراحت می‌دادیم و بعد از آن بازیکنان را برای مسابقات آماده می‌کردیم. اکنون هم کادر فنی پرسپولیس باید به خوبی از این تعطیلات بهره ببرد و شرایط تیم را بهتر کند.

ابراهیمی درباره اینکه پرسپولیس باید در خط حمله تقویت شود یا نه! گفت: اگر پرسپولیس بخواهد در ایران دنبال مهاجم برگردد دیگر از این مهاجمانی که دارد در ایران پیدا نمی‌شود. سرخپوشان باید مهاجمی از خارج بیاورند که گلزن تمام عیار باشد. اکنون بازیکن را  از روی فیلم‌ها می‌آورند در حالی که باید بازیکن را بشناسند. در حال حاضر در بیشتر تیم‌ها می‌بینیم که هافبک‌ها و مدافعان گل می‌زنند و فوروارد ها کم گل می‌زنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه  عملکرد اوسمار را چطوردیده است، گفت: به نظرم یحیی گل محمدی روی اوسمار کار کرده بود که او را به عنوان کمک مربی انتخاب می‌کند. من شنیدم که گل محمدی زمانی که از پرسپولیس جدا شد به اوسمار گفت که به کارش در این تیم ادامه بدهد. این مربی هم تاکنون بازی‌ها را برنده شده است.

او درباره اینکه واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی را چطور می‌بیند، گفت: به هر حال بدی این کار این است که اشخاص سرخابی‌ها را نمی‌خرند، چون اگر آنها این ۲ تیم را خریداری کنند با این بدهی‌هایی که دارند از عهده اش برنمی آیند و باید پاسخگو باشند که از کجا پول آوردند که بدهی‌های سرخابی‌ها را دادند. حتی این ۲ باشگاه به هتل‌ها و گاهی اوقات به شرکت‌های هواپیمایی هم بدهکار هستند. به هر حال صحبت از یک الی ۲ میلیارد تومان نیست. البته باید این ۲ باشگاه واگذار شوند و از مالکیت دولت بیرون بیایند. این کار را دولت ترکیه ۷۰ سال پیش کرد و به سازمان تربیت بدنی اش  گفت که دیگر پول نمی‌دهد، اما  زمین و استادیوم به باشگاه‌ها داد. مثلا ترکیه جزو ۱۰ تیم برتر دنیا از لحاظ حرفه‌ای گری هست و ما هم باید این کار را کنیم. قبلا بانک‌های ملی، صادرات و رفاه در فوتبال تیمداری می‌کردند، اما اکنون بانک‌ها قبول نمی‌کنند، چون زیر نظر دولت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صدور ابلاغیه انضباطی برای سرخابی‌های پایتخت
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرخابی‌ها
  • ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند
  • حساب ویژه روی اندونگ در دربی(عکس)
  • توضیح جدید وزارت ورزش درباره مالکان جدید سرخابی
  • تارتار: اگر انگیزه نداشته باشیم در لیگ مشکل پیدا می‌کنیم
  • تارتار: هفته گذشته امتیازی نگرفتیم و فردا باید 3 امتیاز به هواداران عیدی بدهیم
  • تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم
  • تارتار: اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، در لیگ به مشکل می‌خوریم/ امیدوارم فردا روند خوب ملوان بازگردد
  • تارتار: می‌خواهیم عیدی خوبی به طرفداران بدهیم