Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@08:56:54 GMT

شهرخودرو با سه امتیاز اصفهان را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۰۸

به گزارش ایلنا، دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که توانستند با برتری یک گله برابر میزبان خود، هم‌چنان در تعقیب سپاهان و تراکتور باشند.

تک گل این دیدار را امین قاسمی‌ نژاد روی پاس زیبای سروش رفیعی در دقیقه ۴۲ وارد دروازه محمد باقر صادقی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو با این پیروزی، ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه سوم باقی ماند. ذوب‌آن نیز بدون برد و ۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی مسابقات باقی ماند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی گنبد با لیگ برتر/ نیان از خطر گریخت

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار سوم پلی اوت تیم‌های شهرداری گنبد و نیان الکترونیک مشهد امروز یکشنبه ۲۷ اسفند پیگیری شد. در این دیدار تیم نیان الکترونیک موفق به برد سه بر صفر مقابل شهرداری گنبد شد تا امتیاز خود در لیگ برتر را حفظ کند.

نیان الکترونیک توانست در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۹پ یروز میدان شود و سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند.

در دو مسابقه مرحله گروهی نیان موفق به پیروزی مقابل شاگردان حبیب کوزه‌لی شد و این تیم در دور رفت پلی اوت هم توانست با امتیاز سه بر دو پیروز از میدان خارج شود اما گنبدی‌ها توانستند دور برگشت پلی اوت را با امتیاز سه بر دو از آن خود کنند تا دیدار سوم تعیین کننده ماندن یکی از این دو تیم در لیگ برتر شود.

با احتساب این بازی حالا تیم‌های مس رفسنجان و نیان الکترونیک مشهد در لیگ برتر ماندگار و سایپا تهران و شهرداری گنبد به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند.

امیر طلوع‌کیان نماینده سازمان لیگ و محمد شاهمیری ناظر فنی و داوری این دیدار یک ساعت و ۲۵ دقیقه‌ای با حضور هفتصد تماشاگر بودند.

ابراهیم فیروزی به عنوان داور اول، میثم پارسه داور دوم و علیرضا قریب به عنوان داور ویدئوچک در مسابقه میان نیان و شهرداری گنبد حضور داشتند.

کد خبر 6057636

دیگر خبرها

  • خاتون بی‌رقیب صدرنشین باقی ماند
  • شهرداری ارومیه راهی مرحله نیمه نهایی شد
  • لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر/ نیان از خطر گریخت
  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان
  • کانون چوگان، قهرمان نخستین دوره لیگ ملی چوگان
  • کانون چوگان قهرمان نخستین دوره لیگ ملی چوگان
  • برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی
  • جهانبخش به ترکمنستان می‌رسد