Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان تیم شاهین بوشهر بود که در شش هفته قبلی موفق به کسب یک برد و پنج تساوی شده است.

هفته هفتم لیگ برتر؛ دوشنبه: ۹۸/۰۷/۲۹ ؛ ساعت ۱۷:۰۰

استادیوم: شهید بهنام محمدی

داور: داور:حسین زمانی/کمک ها:علیرضا ایلدروم- رحیم شاهین/کمک داوران اضافی:رضا عادل-یاسر همرنگ/داور چهارم:محمد علی پور متقی/ناظر داوری:محمد جواد تقی پور

اخطار

حسین ابراهیمی (20) از نفت مسجد سلیمان

امیرحسین موسی‌زاده (91)- حسن نجفی (93) از شاهین شهرداری بوشهر

نفت مسجدسلیمان:

سوشا مکانی(24- حبیب فرعباسی)

مجید عیدی

محمد طیبی(کاپیتان)

علیرضا نورمحمدی

پیام ملکیان

صادق صادقی(65- سجاد جعفری)

احمد الجبوری

حسین ابراهیمی(86- سعید کریمی)

فرزاد حاتمی

میثم نقی زاده

علیرضا علیزاده
سرمربی: مهدی تارتار

شاهین شهرداری بوشهر:

ماکسیم کویلتیانا

مرتضی غلامعلی تبار

بهروز نوروزی

سلمان بحرانی(45- ابوذر صفرزاده)

بهمن سالاری

امیر حسین موسی زاده

پیمان شیرزادی

دانیال مومنی (68- رضا دهقان)

حسن نجفی

صادق بارانی

حسین مالکی

سرمربی: مهرداد کریمیان

شرح گل:

۱_۰(نفت مسجدسلیمان-پیام ملکیان دقیقه ۷۵): شوت دیدنی از راه دور پیام ملکیان به زیبایی وارد دروازه ماکسیم کوویلیتایا شد تا یکی از زیباترین گل های هفته در مسجدسلیمان به ثمر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظات حساس

دقیقه ۹: ضربه آزاد دیدنی حسین ابراهیمی با اختلاف بسیار کم از دروازه گلر گرجستانی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: پاس احمد جبوری به فرزاد حاتمی رسید ‌و ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: سانتر حسین ابراهیمی از سمت راست در محوطه جریمه با ضربه سر جبوری همراه اما ماکسیم کوویلیتایا توپ را دفع کرد.

دقیقه ۴۴: پاس فوق العاده صادق صادقی به حسین ابراهیمی رسید اما ضربه ضعیف این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: سانتر پیام ملکیان با ضربه سر فرزاد حاتمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶: شوت از راه دور بهمن سالاری با اختلاف زیاد به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۷۶: پاس احمد جبوری به سجاد جعفری رسید اما او موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد.

دقیقه ۸۷: پاس فوق العاده مالکی در محوطه جریمه به سعید کریمی رسید و این بازیکن با یک کنترل عالیو ضربه پای چپ دروازه نفت را تهدید کرد که فرعباسی یک سیو فوق العاده داشت تا سه امتیاز در مسجدسلیمان بماند.

دقیقه ۹۳: پاس سجاد جعفری به فرزاد حاتمی رسید اما او بازهم نتوانست از موقعیت استفاده کند و پس از این ضربه داور دیدار سوت پایان بازی را زد.

اتفاق ویژه:

سوشا مکانی دروازه‌بان تیم نفت در دقیقه ۲۴ و سلمان بحرانی هافبک شاهین در دقیقه ۴۵ دچار مصدومیت شدند و دو تعویض اجباری در نیمه اول برای دو سرمربی دو تیم، نکته جالب بازی بود.

در حاشیه

* پیش از شروع بازی امیرحسین موسی زاده و حسین مالکی دو بازیکن سابق نفت مورد تشویق هواداران مسجدسلیمانی قرار گرفتند. پیش از بازی یک دقیقه سکوت برای درگذشت آرش کلاوند رئیس کمیته داوران شهرستان مسجدسلیمان دوتیم انجام دادند.

* سوشا مکانی به دلیل مصدومیت از کادرفنی تقاضای تعویض کرد و حبیب فرعباسی دیگر گلر نفتی ها در دقیقه ۲۴ جایگزین وی در ترکیب شد.

* سلمان بحرانی هافبک تیم شاهین به دلیل مصدومیت در ثانیه های پایانی بازی از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

*هواداران زردپوش تیم فوتبال نفت در تمامی دقایق دیدار تیم خود را تشویق کردند.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کرد | برد کسل کننده آبی ها در برابر هوادار | هوادار ۰ - استقلال ۱

به گزارش هشمهری آنلاین ، آخرین دیدار فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ بسیار سرد و بی‌روح و کسل‌کننده بود. در این مسابقه استقلال با گل ثانیه ۴۳ آرمین سهرابیان از حریف پیش افتاد و در ادامه نیز این هوادار بود که مالکیت توپ را در اختیار داشت و چندین فرصت خوب نیز به روی دروازه استقلال خلق کرد که حسینی با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از گلزنی حریف شد تا شاگردان نکونام برنده از زمین خارج شوند.

استقلال در همان اولین فرصت خود در ثانیه ۴۳ به گل رسید. آنها صاحب یک ضربه کرنر شدند که که مهدی مهدی‌پور با پاس کوتاه، توپ را به ابوالفضل جلالی سپرد. ارسال این بازیکن در بهترین نقطه ممکن فرود آمد و آرمین سهرابیان که خط دفاعی را ول کرده و تا مقابل دروازه حریف جلو کشیده بود، با یک ضربه سر دیدنی توپ را به دور از دستان علیرضا حقیقی وارد دروازه کرد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه این تیم هوادار بود که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی را نیز به روی دروازه استقلال خلق کرد. در دقیقه ۱۹، ضربه کریم اسلامی درون محوطه جریمه را حسینی با پا دفع کرد. در ادامه توپ به شجاعیان رسید که ضربه فنی او را باز هم حسینی راهی کرنر کرد.


در ادامه هوادار کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد که شجاعیان قصد داشت یک ضرب دروازه را باز کند که ضربه او را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد. در ادامه نیز امین پورعلی صاحب فرصت شد که باز هم کاپیتان آبی‌ها با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد.

در نیمه دوم استقلال یک موقعیت خوب را به دست آورد که شوت پیمان بابایی را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی مهار کرد. در وقت‌های تلف شده نیز یونس شاکری فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه سر او را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد.

در نهایت نیز این بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان رسید تا تیم نکونام سال را با پیروزی و صدرنشینی به پایان برساند.
تقویم بازی از هفته بیست و یکم؛ در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر/ یکشنبه: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷؛ ساعت: ۲۱:۰۰/ ورزشگاه: دستگردی تهران/ بدون حضور تماشاگر
سوتگروه داوری: علی صفایی/ کمک‌ها: محمد عطایی، وحید سیفی؛ داور چهارم: سعاد وفاپیشه / ناظر: سیداحمد صالحی

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری (۸۷- امیرحسین بهادر)، بابک مرادی (۷۱- فرهاد زاوشی)، مهدی عبدی (۷۱- محسن سفید چغایی)، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان (۷۶- مهدی گودرزی) و امین قاسمی‌نژاد (۷۶- یونس شاکری).
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (۶۰- زبیر نیک‌نفس)، آرش رضاوند (۷۵- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف (۷۵- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو (۸۹- آرمان رمضانی).
سرمربی: جواد نکونام

شرح گل:
هوادار صفر – استقلال یک (دقیقه یک: آرمین سهرابیان): استقلال در ثانیه ۴۳ موفق به گلزنی شد. مهدی‌پور کرنر را کوتاه آغاز کرد و توپ را به ابوالفضل جلالی سپرد که ارسال او به روی دروازه با ضربه سر سهرابیان وارد دروازه شد تا تیم نکونام یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ را به ثمر برساند.

لحظات حساس:
دقیقه ۶: شوت محکم و پای چپ سبحان پسندیده با برخورد به یکی از بازیکنان استقلال راهی کرنر شد.
دقیقه ۱۵: شوت راه دور مرتضی منصوری را حسینی به خوبی مهار کرد.
دقیقه ۱۹: ارسال یک کرنر به روی دروازه پس از دفع ناقص مدافعان استقلال در محوطه جریمه به کریم اسلامی رسید که شوت او را حسینی به زیبایی با پای راست دفع کرد. در برگشت نیز توپ به شجاعیان رسید که شوت تماشایی او از پشت محوطه را حسینی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۲۷: هوادار کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد که داریوش شجاعیان با ضربه‌ای مستقیم قصد گلزنی داشت که حسینی توپ را دفع کرد. در برگشت نیز توپ به امین پورعلی رسید که ضربه او را نیز کاپیتان استقلال دور کرد.
دقیقه ۵۶: هوادار صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت کریم اسلامی با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۶۳: ابوالفضل جلالی از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۷: استقلال روی یک حمله سریع وارد محوطه جریمه هوادار شد که ضربه صالح حردانی به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه ۸۲: استقلال صاحب یک فرصت خوب شد که ضربه پیمان بابایی را علیرضا حقیقی با واکنشی یه موقع دفع کرد.
دقیقه ۳+۹۰: ارسال محمدرضا منصوری به روی دروازه با ضربه سر یونس شاکری همراه شد که سیدحسین حسینی با یک دست و واکنشی دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد.

کد خبر 839895 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • استقلال سال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کرد | برد کسل کننده آبی ها در برابر هوادار | هوادار ۰ - استقلال ۱
  • استقلال ۱۴۰۲ را با صدرنشینی تمام کرد
  • استقلال با صدرنشینی ۱۴۰۲ را تمام کرد
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها
  • پرسپولیس با شکست پیکان پرونده ۱۴۰۲ را بست
  • پرسپولیس ۱ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود
  • پیام واضح ختافه به رئال: برو قهرمان شو!