Web Analytics Made Easy - Statcounter

توسعه دهنده فرانت اند سخت‌کوش، نتیجه‌گرا و با انگیزه مهارت های تخصصی :‌ تجربه توسعه حداقل یک پروژه مرتبط با مقیاس مناسب با نمونه کار قابل مشاهده دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط تسلط کامل به زبان JavaScript دانش در زمینه REST تجربه ی کار با ArcGIS تجربه کار با Dojo / Dijit موارد زیر امتیاز محسوب می شود :‌ آشنایی به زبان برنامه نویسی Python و فریم ورک Flask آشنایی با پایگاه داده PostgreSQL آشنایی با Angular و AngularJS شخصی علاقه‌مند و مشتاق یادگیری تکنولوژی‌های توسعه فرانت اند و فعالیت در زمینه ی GIS و مواجه شدن با چالش‌های این حوزه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. ایمیل naghsh_araco@yahoo.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

9  نجات دهنده مالیاتی | مشاوران مالیاتی ایران در 1403

مالیات در بالاترین سطح خود قرار دارد؛ ما در تاریخ ایران چنین حجمی از مالیات را تجربه نکرده‌ایم. هر کسی که کار می‌کند و با ریال سروکار دارد، باید از یک مشاور مالیاتی کمک بگیرد. یک حسابدار یا حتی حسابرس نمی‌تواند راه نجات از مالیات‌های سنگین و جریمه آن را به شما نشان دهد، امور مالیاتی نیز درست مثل هر کاری به یک نیروی تخصصی نیاز دارد که نام آن مشاور مالیاتی است. شما چند نفر از مشاوران این فهرست را می‌شناسید؟ از آقای احمد غفارزاده تا احسان روزبهی در مجموعه اکوتکس.

در کشور ایران مشاوران مالیاتی توانمند زیادی فعالیت دارند، ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا مشاوران ایران در سال 1403 را به شما معرفی کنیم. افراد انتخاب شده در این فهرست براساس سابقه فعالیت، ارزش پروژه‌های انجام شده و رضایت مشتریان آن افراد برگزیده شده‌اند.

رتبه اول: احمد غفارزاده

باید او را استاد احمد غفارزاده خطاب کنیم، جناب غفارزاده عضو و رئیس هیات اول مستشاری امور مالیاتی مرکز عالی دادخواهی مالیاتی، مشاور و عضو هیئت علمی گروه مالی عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است، به نام او 11 کتاب تالیف و گردآوری شده است.

رتبه دوم: فرشید رستگار

نام فرشید رستگار با وکالت مالیاتی و مشاوره مالیاتی گره خورده، او به عنوان مدرس مالیات و بنیان گذار موسسه آقای مالیات شناخته می‌شود. اگر به جملات نوشته شده داخل وب سایت او اعتماد کنیم، فرشید رستگار و وب سایت او اولین مرجع آموزش مالیات در ایران است.

رتبه سوم: شرکت ناربن

شرکت ناربن را تخصص ساخته است، تمامی شرکت‌های کوچک و بزرگ می‌توانند از تخصص آن‌ها استفاده کنند. ناربن با تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی، محاسبه مالیات و دیگر موارد مربوطه، کلیه تعهدات مالی و مالیاتی را برآورده می‌ کنند.

رتبه چهارم: میثم حاجی محمدی

او متولد 22 مرداد 1359 است، آقای میثم حاجی محمدی تحصیلات خود را در رشته ادبیات و علوم انسانی آغاز کرد، ادامه تحصیل او در دوران لیسانس با رشته حقوق ادامه پیدا کرد. اما هدف او حسابداری بود که کار به دانشگاه قزوین رسید. امروز، میثم حاجی محمدی بنیانگذار مرکز رشد بازار حسابداری و مالیاتی ایران، نویسنده کتاب صفر تا صد مالیات و برگزار کننده دوره‌های تخصصی در گروه سایپا و دیگر شرکت‌های مشابه است.

رتبه پنجم: مرتضی برزگر

مرتضی برزگر یکی از مشاوران برتر مالیاتی در کشور است، او را به نام مرد مالیاتی می‌شناسند. البته که سمت‌های علمی و اجرایی او رزومه‌ای کافی برای این است که پروژه مالیاتی خود را به او بسپاریم

رتبه ششم: شرکت ایران فاینانس

شرکت ایران فاینانس را تیمی با تجربه از مشاوران مالیاتی تشکیل داده است، افراد حاضر در این تیم دانش آموخته رشته حسابداری و مدیریت مالی از بهترین دانشگاه‌های ایران هستند. شاید تا به این بخش از مقاله برای شما سوال شده باشد که چرا باید از مشاوران مالیاتی کمک بگیریم؟ چراکه مشاوران مالیاتی جلوی جریمه‌های سنگین مالیات را می‌گیرند و سال مالی شیرین را برای شما تداعی می‌کنند.

رتبه هفتم: احسان روزبهی

با او یاد می‌گیریم، یاد می‌گیریم که مالیات و مالیات‌چی چطور کار می‌کنند، چطور عمل می‌کنند و چطور ما را زیر تیغ نگه می‌دارند. اگر به درستی یاد بگیریم، می‌توانیم بهترین رفتار را در هر موضوع نشان دهیم. مطمئن باشید که شرکت شما، موضوع فعالیت، حجم تراکنش و هرچه با پول سروکار دارد یک استثنا است. اگر با همراهی احسان روزبهی مالیات را بیاموزید، شما مرد مالیاتی کسب و کار خود خواهی شد. در زمان تماس با آقای روزبهی در خصوص مسیرهای ارتباط با ایشون پرسیدیم که وب سایت اکوتکس رو معرفی کردن.

رتبه هشتم: صالح اندیشان ماندگار

شرکت مشاوره مالی صالح اندیشان ماندگار با بیش از 15 سال تجربه اجرایی و همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌نهای مختلف، با افتخار پروژه‌های خود را موفق به انتهای سال مالی و حسابرسی می‌رسانند. اصلی‌ترین مزیت استفاده از مشاوران مالیاتی این است که آگاهی شما در خصوص مالیات و موارد مربوط به آن افزایش پیدا می‌کند.

رتبه نهم: تدبیر حساب

نام تدبیر را همه می‌شناسند، هرکسی که کارفرما بوده و هست، احتمالا برای یک بار هم که شده با آن‌ها تماس گرفته است. شرکت تدبیر با سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره مالیاتی می‌تواند همراه شما در مسیر سخت مالیاتی سال 1403 باشد.

برای دریافت مشاوره مالیاتی موفق باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

هر کاری که انجام می‌دهیم، باید موثر باشد، موثر بودن یا نبودن یک کار را شما تعیین می‌کنید. بعد از آشنایی با مشاوران مالی منتخب کشور، باید به این نکات توجه کنیم که اجرای پایدار استراتژی به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. شرکت‌ها و مراکز خدماتی در دنیای اینترنت حضور دارند، افزایش گزینه‌ها برای انتخاب مشاورین مالیاتی باعث می‌شود تا روند انتخاب کمی طولانی و سخت شود.

پیش از شروع مشاوره از او درخواست کنید تا گواهی معتبر خود را ارائه کند، نمونه کارهای قبلی را بررسی کنید تا بدانید او چند پروژه موفق و چند پروژه شکست خورده دارد. شکست‌ها همیشه بد نیستند، یک شکست می‌تواند پله‌ای به سوی یادگیری برای هر مشاور مالیاتی باشد. در ادامه چند نکته را برای شما در نظر گرفتیم تا با اجرای آن‌ها، بهترین عملکرد را دریافت کنید.

نظم در مشاوره

سالی یک بار؟ 6 ماه یک بار؟ تفاوتی ندارد، اما شما باید جلسات خود را به شکل مداوم داشته باشید و از مشاورین مالیاتی کمک بگیرید. شاید یک مشاور خبره بتواند شما را از دل بحران مالیاتی بیرون کشیده و پول‌ را نجات دهد اما فراموش نکنید که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

مشاور حرفه‌ای

مشاوران مالیاتی زیادی در کشور وجود دارند، اما شما باید یک حرفه‌ای را انتخاب کنید. انتخاب یک مشاور حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا از بحران‌ها دور بمانید و محل کسب تجربه برای دیگران نباشید.

استراتژی طولانی مدت

پس از انتخاب مشاور مالیاتی باید با آن‌ها همکاری نزدیکی داشته باشید، آن‌ها باید از تمام امور شما مطلع باشند، اگر بحران از جایی شروع شود که مشاور از آن اطلاع نداشته باشد، قطعا نمی‌تواند آن را به موقع درمان کند. روند انتخاب، ایجاد و دنبال کردن یک استراتژی پایدار معمولا به ماه‌ها زمان نیاز دارد. از همین امروز آغاز کنید!

تیم حرفه‌ای

شرکت شما هر روز در حال رشد است؟ این یک خبر خوب به حساب می‌آید، پس شما هم باید تلاش کنید تا همراه با رشد کسب و کار و بزرگ‌تر شدن اعداد، یک تیم مالیاتی خوب در سازمان خود داشته باشید. یک شخص که در تمام ساعات روز کنار شما باشد، می‌تواند یک راه کوتاه تا رفع مشکلات باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

دیگر خبرها

  • مدیران سه مجموعه ورزشی تهران مشخص شدند
  • عاقبت افراد گناهکار از زبان تجربه‌گر مرگ
  • ببینید/ حداقل حقوق کارگران در سال 1403 از زبان وزیر کار!
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به 3 شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی ریاست جمهوری
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به سه شتاب‌دهنده
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • 9  نجات دهنده مالیاتی | مشاوران مالیاتی ایران در 1403
  • معرفی و توسعه گردشگری در شهرها با برندسازی تصویری
  • به زودی دیگر نمی‌ترسیم!