Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-19@05:45:19 GMT

۴۴۵ هزار زائر اربعین با قطار تردد کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۳۳

۴۴۵ هزار زائر اربعین با قطار تردد کردند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با تشکر از دست اندرکاران صنعت حمل و نقل در خصوص جابه جایی زائران اربعین، از تردد ۴۴۵ هزار زائر اربعین با قطار، صدور مجوز ۱۴۸۰ پرواز و استفاده از ۱۱ هزار اتوبوس خبر داد.

 

  انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اربعین 98 پروازهای اربعین وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار اکونومی فدک چیست؟

قطار فدک که از بهترین و لوکس‌ترین قطارهای ناوگان ریلی کشور است، آشنایی با خدمات و تفاوت‌های قطارهای این شرکت در‌نهایت به شما کمک خواهد کرد که بهترین بلیط پیش فروش قطار را برای خود رزرو کنید. با‌توجه‌به اهمیت این موضوع قصد داریم که در ادامه مقاله به معرفی کامل قطارهای اکونومی فدک بپردازیم. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

قطار فدک که از بهترین و لوکس‌ترین قطارهای ناوگان ریلی کشور است، بلیط‌‌های خود را در چند نمونه کلاس ویژه، بیزینس و اکونومی با امکانات مختلف ارائه می‌کند. آشنایی با خدمات و تفاوت‌های قطارهای این شرکت در‌نهایت به شما کمک خواهد کرد که بهترین بلیط پیش فروش قطار را برای خود رزرو کنید. با‌توجه‌به اهمیت این موضوع قصد داریم که در ادامه مقاله به معرفی کامل قطارهای اکونومی فدک بپردازیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.
  آشنایی با قطار اکونومی فدک
شرکت فدک که با نام ریل‌پرداز نوآفرین نیز شناخته می‌شود، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان نخستین شرکت قطارهای پنج‌ستاره آغاز کرد. این اقدام نوآورانه باعث شد که به‌مرور سایر رقبا نیز نسبت به ارتقای خدمات خود دست‌به‌کار شوند که در نتیجه، امروزه شرکت‌های ریلی خوبی در سطح کشور مشغول به ارائه خدمات هستند.
قطار اکونومی فدک یکی از بهترین قطارهای این شرکت است که امکانات خود را باکیفیت مناسب به مسافران ارائه می‌دهد. این قطارها در‌واقع برای ارائه خدمات به مسافرانی طراحی شده‌اند که قیمت کمتر پیش فروش بلیط قطارها برای آن‌ها حائز اهمیت است. بد نیست بدانید این ترن‌ها در مقایسه با نمونه‌های کلاس ویژه و بیزینسی سرعت کمتری نیز دارند؛ بنابراین، اگر مسیر مبدا و مقصد مورد‌نظر شما طولانی نیست یا طی این مسیر برای شما خسته‌کننده نخواهد بود، بهتر است که بلیط قطار اکونومی را خریداری فرمایید.
دیگر تفاوت قطارهای اکونومی با سایر ترن‌ها در رابطه با خدمات ارائه‌شده آن‌هاست. امکاناتی که در این قطارها ارائه می‌شود، به‌نسبت ساده‌تر هستند. برای مثال، سرویس پذیرایی اکونومی خوراکی‌های کمتر و ساده‌تری را شامل می‌شود. دیگر تفاوت آن‌ها در فضاهای صندلی بوده که ممکن است برای بسیاری از مسافران مهم باشد. فضای صندلی قطارهای اکونومی فدک نسبت به بیزنس‌کلاس کمتر و خشکی صندلی‌ها بیشتر است که شاید برای برخی از مسافران خوشایند نباشد. در‌مجموع، می‌توان این‌طور جمع‌بندی کرد که خدمات اکونومی بسیار ساده‌تر از دیگر قطارهای فدک بوده و به همان نسبت قیمت فروش بلیط آن‌ها نیز کمتر است.
  امکانات و خدمات قطارهای اکونومی فدک
ممکن است که با خواندن مطالب قسمت قبل به این موضوع فکر کرده باشید که رزرو بلیط قطار اکونومی فدک انتخاب خوبی نخواهد بود؛ اما حقیقت این است که ترن‌های فدک در هر کلاسی، خدمات بسیار خوب و شایسته‌ای را به مسافران خود ارائه می‌کنند. از‌جمله مهم‌ترین امکانات قطارهای اکونومی فدک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
   - سرعت حرکت متوسط
   - گیت اختصاصی
   - خوش‌آمد‌گویی
   - ارائه حوله مرطوب در بدو ورود
   - طراحی فضای داخلی زیبا
   - سرو یک نوع غذا به‌همراه نوشیدنی
   - پذیرایی عصرانه یا صبحانه بر‌اساس ساعت حرکت قطار
   - سرو نوشیدنی‌های گرم به‌صورت نامحدود (چای و نسکافه)
   - ارائه سرویس خواب یک‌بار‌مصرف باکیفیت
   - ارائه پک بهداشتی و لوازم شخصی
   - شست‌و‌شوی روزانه کلیه وسایل مورد‌استفاده مسافران
   - امکان استفاده از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته
   - سیستم احضار مهماندار
   - ارائه خدمات ترانسفر به ایستگاه راه‌آهن
   - سامانه اعلام اطفا حریق
   - سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
   - امکان استفاده از اینترنت
   - ارائه روزنامه و مجله
    قیمت خرید بلیط پیش فروش قطار شرکت فدک
اگر که با خواندن خدمات اکونومی قطار فدک نسبت به خرید بلیط آن ترغیب شده‌اید، باید بدانید که قیمت رزرو بلیط قطار اکونومی نسبت به کلاس‌های ویژه و بیزینسی بسیار مناسب‌تر و اقتصادی‌تر است؛ همین موضوع باعث شده تا خرید بلیط اکونومی طرفداران بیشتری داشته باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت فروش بلیط‌ های این کلاس، توصیه می‌شود که به سایت اینترنتی فلای تودی مراجعه فرمایید. این سایت با استفاده از ابزار تقویم قیمتی، هزینه خرید بلیط اکونومی در تاریخ‌های قبل و بعد زمان انتخابی شما را نیز نمایش می‌دهد که با بررسی آن‌ها حتی می‌توانید بلیط سفر خود را ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید.
  بررسی سرعت قطارهای اکونومی فدک
همان‌طور‌که در قسمت‌های قبل نیز به آن اشاره شد، شرکت فدک بلیط‌‌های خود را تحت سه عنوان اکونومی، کلاس ویژه و بیزینسی به‌فروش می‌رساند که تفاوت آن‌ها در قیمت، سرعت و خدمات قطارهاست. یکی از نکات مهمی که در هنگام رزرو قطار اکونومی باید به آن توجه داشته باشید، این است که سرعت این قطارها نسبت به دو ترن دیگر کمتر است.
با‌این‌که برخی از مسافران این موضوع را بسیار خسته‌کننده می‌دانند؛ اما خدمات ارائه‌شده در قطارهای اکونومی به‌حدی باکیفیت است که به‌راحتی می‌توان از این موضوع صرف‌نظر کرد؛ از‌سوی‌دیگر، سرعت کمتر قطار، فرصتی را برای شما فراهم می‌کند که با جزئیات بیشتری بتوانید به تماشای محیط اطراف بنشینید و از سفر ایمن و راحت خود لذت ببرید.
  راهنمای خرید آنلاین بلیط قطار فدک
باتوجه‌به این‌که در روزهای پایانی سال هستیم و بیشتر بلیط‌‌ها در‌حال رزرو‌شدن هستند، توصیه می‌شود که هر‌چه سریع‌تر بلیط اکونومی یا بیزینس‌کلاس خود را خریداری کنید. جهت رزرو آسان بلیط، تنها کافی است که به سایت اینترنتی فلای تودی مراجعه فرمایید. این فروشگاه اینترنتی معتبر، امکانی را در سایت خود فراهم آورده است که به‌راحتی و در عرض کمتر از یک دقیقه بتوانید بلیط خود را خریداری کنید.
جهت رزرو بلیط اکونومی از این سایت اینترنتی، تنها کافی است که مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در این سایت اینترنتی وارد کنید؛ پس از چند ثانیه، انواع بلیط‌‌های قطار فدک و سایر شرکت‌های حمل‌ونقل به‌ترتیب قیمت به شما نمایش داده خواهند شد که با بررسی جزئیات، امکانات و قیمت بلیط‌‌ها، در‌نهایت می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. توجه داشته باشید که خرید شما زمانی نهایی می‌شود که پرداخت خود را انجام دهید و اطلاعات سایر مسافران را در سایت وارد کنید.
    مهم‌ترین مزیت رزرو بلیط از فلای تودی
فلای تودی که از بزرگ‌ترین سایت‌های فروش بلیط قطار و هواپیما در کشور است، در سایت خود امکان استرداد و کنسلی بلیط‌‌ها را فراهم آورده است؛ بنابراین، با خیال ‌راحت می‌توانید بلیط پیش فروش قطار را برای تاریخ‌های موردنظر خود رزرو کنید. به‌منظور جلوگیری از پیشامد مشکلات احتمالی، توصیه می‌شود که قبل از خرید نهایی، قوانین استرداد و کنسلی بلیط‌ ها را بادقت کامل مطالعه کنید. چنان‌چه در این رابطه سوالی دارید، کارشناسان سایت آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات شما خواهند بود. آیا تابه‌حال از خدمات سایت اینترنتی فلای تودی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما رزرو بلیط اکونومی فدک بهتر است یا بیزینس‌کلاس؟
 

دیگر خبرها

  • قطار اکونومی فدک چیست؟
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • برپایی پویش افطاری ساده در ۴۰ پایانه اتوبوس و قطار مشهد
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • ورود بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی به مشهد
  • ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی وارد مشهد شدند
  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس