Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:22:08 GMT

طبخ ۲۰۰هزار پرس غذا برای زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۵۲

طبخ ۲۰۰هزار پرس غذا برای زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه با حضور در آشپزخانه مرکزی ابوتراب کربلای معلی، از نحوه چگونگی فرایند طبخ و توزیع غذا برای زائران اربعین بازدید کردند.

امسال سازمان حج و زیارت به غیر از وظایف محول شده در حوزه کمیته ثبت نام و اعزام و امداد و راهنمایی زائران، در حوزه طبخ و توزیع غذا در روزهای پس از اربعین نیز به ارائه خدمات پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشپزخانه های مرکزی سازمان در شهرهای کربلا و نجف به دستور رئیس سازمان از ظهر روز اربعین به طبخ غذا در وعده های صبحانه، ناهار و شام در هر روز برای زائران مبادرت کرده اند و این طبخ و توزیع طی روزهای جاری نیز ادامه می یابد.

بنابر برنامه ریزی ها ۲۰۰ هزار پرس غذا در این ایام از سوی سازمان حج و زیارت به زائران اربعین حسینی تقدیم می شود.

کد خبر 4752649 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 علیرضا رشیدیان سازمان حج و زیارت اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی محسن هاشمی قوه قضاییه سازمان حج و زیارت کمیته امداد امام خمینی شورای شهر نجف اشرف شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور

ابراهیم احدی با اشاره به لغو عملیات اخیر ثبت‌نام و اعزام عمره در سال ۱۴۰۲ و قبل از ماه رمضان به دلایل فنی گفت: با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت ، وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط مشکلات مربوطه رفع شده و در محدوده زمانی باقی مانده از ماه شوال فرصت اعزام محدود عمره برای زائران عمره این استان نیز فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عملیات حج تمتع و فرصت اندک باقی مانده، سازمان حج و زیارت تصمیم بر اعزام بخشی از عمره‌گزاران کرد تا ادامه عملیات را پس از حج تمتع پیگیری کند.

به گفته او، در استان اردبیل بر اساس ظرفیت موجود کشوری ثبت‌نام عمره‌گزاران بر اساس اولویت تاریخ واریز وجه دوره قبلی از زائران ثبت‌نام شده بوده و اعزام این افراد در دستور کار قرار گرفت.

احدی افزود: در استان اردبیل ۳۹ نفر در این مرحله ثبت‌نام کردند که به صورت یک کاروان مشترک با استان آذربایجان غربی ششم اردیبهشت از طریق ایستگاه پروازی شهر تبریز عازم سرزمین نور خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: برنامه‌های تداوم سفرهای عمره و اعزام زائرانی که سفر آنها اخیرا لغو شده ، پس از موسم حج از طریق اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد