Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@02:36:12 GMT

تاج: اشتباهات داوری سازمان یافته نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۵۶

تاج: اشتباهات داوری سازمان یافته نیست

مهدی تاج که در جمع ناظران داوری فوتسال سخن می‌گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف ما و مجموعه فدراسیون از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی این است که با یکسان‌سازی در بحث آموزش شرایط مناسبی را برای داوری و نظارت رقم زنیم. یکی از برنامه‌هایی که در دست کار قرار دارد تا مجموعه فوتسال در مسیر رشد بیشتر قرار گیرد، ایجاد کمپ اختصاصی فوتسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث ساختمان اداری جدید فوتسال در کنار کمپ تمرینی برای فوتسال و همچنین سالن اختصاصی فوتسال که هم‌اکنون وجود دارد، باعث خواهد شد تا با ایجاد شرایط و بستر مناسب برای تیم‌ها، وضعیتی را فراهم آوریم که تمرینات و اردوها به صورت مناسب برگزار شود و در نهایت بتوانیم عناوین مختلفی را کسب کنیم.

تاج اضافه کرد: مرکز ملی فوتبال از امکانات منحصر به‌ فرد بهره می‌برد و ساختمان پِک زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی، سالن اختصاصی فوتسال و زمین فوتبال ساحلی در این مرکز وجود دارد که باعث شده تیم‌ها بدون دغدغه تمرینات خود را برگزار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امسال تلاش ما براین است که از قشر داوری حمایت ویژه‌ای داشته باشیم و همان‌طوری که از ابتدای فصل شاهد بودید، کمیته انضباطی با اعتراض بازیکن، تیم و یا کادر مقابل داور، برخورد جدی انجام داد. قصد ما دفاع از جامعه داوری است زیرا معتقدیم داور اشتباهاتش مناسبات ندارد و سازمان یافته نیست و این امر بسیار مهم است که نباید داوری جانبدارانه باشد.

تاج گفت: اینکه کمیته داوران به جوان‌گرایی روی آورده کار بسیار پسندیده‌ای است و معتقدم باید حرمت باتجربه‌ها در این زمینه حفظ شود. احترام به پیشکسوت یک نقطه مهم است. بدون شک ایجاد تحول در جامعه و هر بخشی با کارگروهی پیش می‌رود و عنصر پیشرفت به کار گروهی باز می‌گردد از همین رو از شما می‌خواهم که از تجربیات یکدیگر استفاده کنید و احترام گذاشتن به پیشکسوتان را از یاد نبرید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران کمیته داوران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ژاپنی بازی ایران را سوت می زند

تیم ملی ایران در فیفادی پیشرو برابر ترکمنستان قرار می گیرد...

طرفداری | دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 روز پنجشنبه دوم فروردین ماه 1403 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

اعلام فدراسیون جهانی فوتبال یوسوکه آراکی به عنوان داور و جون میهارا و کوتا واتنبه به عنوان کمک های وی  از ژاپن این بازی را قضاوت می کنند. هیروکی کاساهارا به عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است.

همچنین ناظر داوری از کشور مالزی و نماینده مسابقه از هند است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیم داوری ژاپنی بازی ایران را سوت می زند
  • ایجاد ۵۹۰ هزار شب خواب برای اقامت زائران رضوی
  • جدال مغزها در فوتبال برزیل؛ سلسله اشتباهات و گل به خودی مدافع تومبنس مقابل کروزیرو / فیلم
  • برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم اراک و نساجی‌مازندران
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم
  • رقابت ۲۰۰ فوتسالیست یزدی در جام رمضان
  • شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند
  • وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است/ شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند
  • شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند/ وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است