Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@20:29:08 GMT

هشدار کره شمالی به واشنگتن و سئول

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۷۰

هشدار کره شمالی به واشنگتن و سئول

خبرگزاری میزان- معاون وزیر نیرو‌های مسلح کره شمالی هشدار داد که سیاست‌های خصمانه علیه این کشور پیامدهای جدی در پی خواهد داشت. تاریخ انتشار: 19:10 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۷۱۹

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «کیم هیونگ ریونگ»، از آمریکا و کره جنوبی خواست تا راه حل‌های جدیدی برای بحران در شبه جزیره کره ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نیرو‌های مسلح کره شمالی می‌گوید: آمریکا و کره جنوبی باید راهکار‌های جدیدی برای برون رفت از بن‌ بست فعلی در شبه جزیره کره ارائه دهند.

این مقام کره شمالی طی اظهاراتی در نشست امنیتی چین گفت که به دلیل اقدامات دولت‌های آمریکا و کره جنوبی، اوضاع در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.

وی افزود: تنها به دلیل سیاست‌های خصمانه آمریکا، با گذشت بیش از یک سال از بیانیه مشترک آمریکا و کره شمالی، هیچ پیشرفتی در روابط ۲ کشور ایجاد نشده است.

دونالد ترامپ و کیم جونگ اون تاکنون ۳ بار با یکدیگر دیدار کرده و به توافق‌هایی در دیدار نخست رسیدند، اما اکنون مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ متوقف شده است.

کره شمالی طی ماه‌های اخیر و به دلیل عدم تغییر در مواضع آمریکا، آزمایش‌های موشکی خود را از سر گرفته و در چندین نوبت موشک‌هایی را آزمایش کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی آمریکا بن بست در مذاکرات آمریکا و کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردان: آمریکا با وتو نکردن قطعنامه آتش‌بس غزه مرتکب اشتباه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد گفت لغو سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن توسط بنیامین نتانیاهو، «هرچند ناخوشایند اما ضروری» است.

وی در ادامه سخنانش، اجازه واشنگتن به تصویب قطعنامه توقف جنگ در غزه را تناقض بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد که آمریکا متوجه شود که با استفاده نکردن از حق وتو در قبال قطعنامه آتش‌بس، مرتکب اشتباه شده است.

گفتنی است که پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس فوری در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که سفر هیأت اسرائیلی را به واشنگتن برای رایزنی درباره تحولات جنگ غزه به‌ویژه عملیات زمینی احتمالی در رفح لغو کرده است.

کد خبر 6062684

دیگر خبرها

  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • جدل بر سر قطعنامه شورای امنیت؛ امریکا وتو نکرد نتانیاهو برافروخت!
  • اردان: آمریکا با وتو نکردن قطعنامه آتش‌بس غزه مرتکب اشتباه شد
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه/ سرخوردگی واشنگتن عیان شد
  • وقت‌کشی آمریکا در موافقت با آتش‌بس در غزه
  • پشت پرده طولانی شدن نسل کشی در غزه