Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@02:32:08 GMT

سرمربی جدید لژیونر ایرانی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۸۲

صراط:

 لئوناردو پریس سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌های تیم فوتبال آوس پرتغال به صورت موقت هدایت تیم بزرگسالان را برعهده گرفت.  

به گزارش صدا و سیما آگوستو ایناسیو سرمربی سابق آوس پس از ۷ شکست متتوالی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی از سمتش استعفا داد. آوس تا به اینجای کار نتایج بسیار ضعیفی گرفته و با کسب ۳ امتیاز از ۸ بازی خود در لیگ برتر، قعرنشین لیگ هجده تیمی پرتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد محمدی مهاجم ایرانی در این فصل برای آوس بازی می‌کند.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لژیونر ایرانی سرمربیگری مهرداد محمدی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ویسی سرمربی فولاد خوزستان شد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی باتجربه و خوزستانی که پیش از این هم هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشت، بار دیگر روی نیمکت قرمزپوشان خواهد نشست.

هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان بعد از بحث و بررسی‌های متعدد درباره شرایط نیمکت تیم، ضمن قدردانی از احمد آل‌نعمه بابت زحماتی که پس از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی در مقوله فنی تیم فوتبال بزرگسالان کشید، رای به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید داد.

ویسی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، صبای قم، شاهین بوشهر، خیبر خرم‌آباد و... را در کارنامه دارد، با استقلال خوزستان در لیگ برتر و به همراه شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جشن قهرمانی گرفت.

باشگاه فولاد خوزستان با این پوستر خبر از انتخاب ویسی به عنوان سرمربی جدید خود داد.

سرمربی 52 ساله فوتبال ایران حالا بار دیگر کارش را در فولاد خوزستان آغاز می‌کند؛ او برای موفقیت در 10 هفته پایانی لیگ برتر انگیزه زیادی دارد و برای این منظور از امروز(شنبه) با حضور در تمرین فولاد به طور رسمی با قرمزپوشان فوتبال خوزستان استارت خواهد زد.

ویسی که به سرمربی شوک در فوتبال ایران معروف است، در سال‌های اخیر هرگاه به عنوان سرمربی جایگزین در لیگ برتر کار کرده، موفقیت خوبی کسب کرده است.

او در فصل 98-99 در شرایطی که پیکان از 18 بازی اول خود در لیگ 13 امتیاز دشت کرده بود، جایگزین حسین فرکی شد و توانست در 12 بازی 16 امتیاز کسب کند و این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. ویسی همچنین فصل پیش در نفت آبادان هم در شرایطی کارش را شروع کرد که این تیم در 22 بازی تنها 12 امتیاز  داشت، اما با حضور این سرمربی موفق از 8 بازی بعدی 13 امتیاز به دست آورد و سهمیه‌اش در لیگ برتر حفظ شد.

گفتنی است؛ فولاد با سرمربیگری عبدالله ویسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه 27 اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • دقیقی: گل دوم تراکتور به شمس آذر درس بزرگی به ما داد
  • واکنش لژیونر ایرانی به قرار گرفتن در لیست جدید قلعه نویی
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی/ جوان ها باید به تیم ملی خدمت کنند
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد/ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • ویسی دستگاه شوک را از کمد در آورد! (عکس)
  • تصمیم ناباورانه سرمربی پورتو علیه طارمی در شب گلباران رقیب
  • شکست ژیل ویسنته در شب گلزنی علیپور + فیلم
  • رسمی: ویسی سرمربی فولاد خوزستان شد