Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@10:57:02 GMT

اخطار به آمدنیوز‌های وطنی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۸۳

اخطار به آمدنیوز‌های وطنی

سخنگوی دولت به شایعات درباره ارتباط روح‌الله زم سرکرده شبکه «آمدنیوز» با نهاد ریاست جمهوری واکنش نشان داد. علی ربیعی امروز در نشست خبری در پاسخ به پرسشی درخصوص دستگیری‌ها در نهاد ریاست جمهوری و ادعای کریمی ‌قدوسی در این مورد و اینکه آیا تغییراتی که در دفتر ریاست جمهوری بوده مرتبط با این موضوع بوده، گفت: «برخی آدم‌ها رکوردداران نشر تهمت‌زنی هستند و انتشار این مطالب باعث می‌شود اعتماد عمومی پایین بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»  به گزارش «ایران عصر»، وی با بیان اینکه «ادعای دستگیری در نهاد ریاست جمهوری کذب است و صحت ندارد»، گفت: اینکه بازیگردانان «آمدنیوز» کیستند را دستگاه امنیتی پاسخ می‌دهد، بازهم ازاقدامات سازمان اطلاعات سپاه تشکر می‌کنم و خودشان پاسخ لازم را خواهند داد اما فکر می‌کنم وظیفه ما این است که از چیستی آمدنیوز بپرسیم و رسانه‌ها به این موضوع بپردازند. وی تصریح کرد: نمی‌توان با شیوه‌های آمدنیوز با آمدنیوز مقابله کرد، آمدنیوز یعنی اطلاعات سازی، مخدوش‌سازی اذهان و فروپاشی ذهنی. بالاترین کارکردی که ‌آمدنیوز می‌خواست داشته باشد، این موضوع بود که ما آن را در دی ماه ۹۶ در برجام‌ستیزی هم می‌بینیم. بنابراین با توجه به چیستی آمدنیوز باید تلاش کنیم در مسیر آن پدیده نامیمون حرکت نکنیم. سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز امروز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به تازگی روح‌الله زم مدیر کانال آمدنیوز بازداشت شده و اعلام شده که او  با نهادهای امنیتی فرانسه در ارتباط بوده و از سوی دولت این کشور مورد حمایت قرار گرفته است با توجه به این موضوع آیا ایران نمی‌خواهد در این ارتباط به دولت فرانسه تذکری بدهد و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کند خطاب به خبرنگار سؤال کننده گفت: اجازه بدهید که ابعاد این موضوع در روزهای آینده هر چه بیشتر مشخص شود و ما در آن موقع موضع دقیق‌تری بگیریم. وی ادامه داد: دستگیری یک عنصر ضد امنیت ملی اقدامی بجا بوده است صراحتاً ایشان به همکاری با سازمان‌های جاسوسی و جنایتکار اذعان کرده است و اسنادی وجود دارد که او با این سازمان‌ها مرتبط بوده است. او عنصری ضد امنیت ملی و خرابکار است چنان که مشاهده کردیم چگونه در سال ۱۳۹۶ تشویق به آشوب می‌کرد و از مردم دعوت می‌کرد که دست به اقدامات تخریبی بزنند. وی ادامه داد: فرانسوی‌ها در مورد این شخص و دستگیری او یک موضع اولیه گرفتند ولی اجازه بدهید نیروهای امنیتی ما تمام زوایای این موضوع را باز کنند تا جنبه‌های مختلف این موضوع روشن شود و ما سپس موضع دقیق‌تری بگیریم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی/ ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان به‌ دلیل عدم رفع مشکلات، تمدید نشده و این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ارزیابی بیمارستان‌ها در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ انجام می‌شود.  

دکتر سعید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره تمدید پروانه برخی از بیمارستان‌ها گفت: برخی از بیمارستان‌ها به اورهال نیاز دارند و تعداد قابل توجهی از بیمارستان‌هایی که به اورهال نیاز داشتند نسبت به انجام اقدامات لازم اقدام کردند.  

وی با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان تمدید نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر،  پروانه ۱۰۰ بیمارستان به‌دلیل عدم رفع مشکلات، تمدید نشده است. این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند. امیدواریم پروانه این ۱۰۰ بیمارستان با انجام اقدامات لازم تمدید شود.  

معاون درمان وزارت بهداشت  گفت: بیمارستان‌هایی که باید نسبت به رفع خطر اقدام می‌کردند شش ماه فرصت داشتند در این مسیر گام بردارند. به این منظور یک فرصت شش ماهه اول و یک فرصت شش ماهه دوم در اختیار بیمارستان‌ها قرار دادیم. وزارت بهداشت، سال را به ۲ بازه زمانی شش ماهه تقسیم می‌کند؛ فرصت ۶ ماهه اول به پایان رسیده و فرصت ۶ ماهه دوم نیز ۳ روز دیگر به پایان می‌رسد.  

کریمی درباره ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در سال آتی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنعانی با پنالتی رفت، با پنالتی برگشت!
  • اخطار جدی رئیسی درباره غذا و دارو | این ۲ وزارتخانه مسئولند که ...
  • پاسخ معنادار پوتین به امکان درگیری تمام عیار روسیه و ناتو | شرط مهم برای صلح با اوکراین | با مبادله ناوالنی موافقت کرده بودم اما او درگذشت
  • پیروزی خانگی سپاهان و توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن
  • پیروزی اقتصادی ملوان و برد شیرین تراکتور در قزوین/ دربی خوزستان برنده نداشت
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی
  • هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی/ ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به یک صهیونیست: آرزوی تجزیه ایران مانند سایر آرزوهای باطل چهل و چند سال گذشته به گور خواهد رفت