Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:05:23 GMT

استراماچونی: استقلال پیشرفت کرده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۹۳

استراماچونی: استقلال پیشرفت کرده است

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی چهار بر صفر آبی‌های پایتخت مقابل سایپا، گفت: ما تلاش کردیم تا برای این دیدار آماده شویم. از لحاظ فیزیکی نگران بودیم. مهم بود که شروع قدرتمندانه داشته باشیم و سریع خود را به دروازه حریف برسانیم و هجومی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که برای دومین مرتبه توانستیم کلین شیت داشته باشیم .می‌دانیم که این موضوع یک قدم رو به جلو بود و باید پیشرفت کنیم و از بازی بعدی کار شروع می شود.

او تصریح کرد: در بازی‌های ابتدایی به ویژه برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان من به تیم خود بعد از گل اول نگاه کردم و دیدم که یک مقدار برای ادامه فوتبال خود ترسو هستند. از آن زمان به بعد سعی کردم روی ذهن بازیکنان کار کنم و به آن‌ها این موضوع را انتقال دادم که ما استقلال هستیم و نباید با نتیجه یک بر صفر خوشحال باشیم. در کنار حفظ بالانس تیم، باید گل‌های بیشتری بزنیم.

استراماچونی درباره شادی غلامپور گفت: این یک مشکل است. او باید یک مقدار رژیم بگیرد. اگر بخواهم جدی صحبت کنم، تنها صحبت جدی درباره این مسابقه، مصدومیت داریوش شجاعیان بود که برای من یک بازیکن کلیدی است. او مشخصات و توانایی خاصی دارد و امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد، در غیر این صورت این مصدومیت جدی نشان می‌دهد ما بدشانس هستیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: مدیریت بازیکنان جوان کار مهمی است. همینطور که شما دیدید من با تعویض خود نشان دادم که برای استفاده از بازیکنان جوان، ترسی ندارم. در استقلال به دلیل اینکه تیم هواداران زیادی دارد این اتفاق می‌افتد که شما فکر کنید یک سوپر استار هستید. من در هر تمرین به سجاد آقایی می‌گویم که باید آرام باشد و روی اشتباهات خود کار کند و همینطور که می‌تواند باید فروتن باشد. به او نشان دادم که از او خوشم می‌آید و هر زمان که لازم باشد، از او استفاده می‌کنم.

او بیان کرد: ۲ بازی خیلی حساس پیش روی ما است. ۲ بازی قبلی هم باعث خستگی بازیکنان شد. سعی کردم به اسماعیلی و قائدی استراحت بدهم و انرژی آن‌ها باز گردد، زیرا وقتی با ۳ دفاع بازی می‌کنید، با ۵-۶ بازیکن حمله می‌کنیم و علی کریمی نیز اضافه می‌شود. پس خیلی مهم است که از لحاظ فیزیکی آماده باشیم، زیرا بازی با این سیستم سخت است. مهم است که فردا وضعیت بدنی بازیکنان را چک کنیم. باقری و دیاباته اکنون بازگشتند و مهم است که بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم و در شرایط بازی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: تحریمم کرده بودید، دو شب نخوابیدم!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و هوادار فردا در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند. باز هم جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار شرکت نکرد که این موضوع به سوژه‌ای برای اظهارات دستیار او تبدیل شد.

مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد. او گفت: پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم به همه هموطنان عزیزم به ویژه استقلالی‌های عزیز تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوبی را پیش‌رو داشته باشند. برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم در سال جدید عیدی خوبی به آن‌ها بدهیم.

وی اظهار داشت: قبل از هر چیز صحبت‌هایم را با این موضوع شروع می‌کنم که در بازی قبل گفته می‌شد این بازیکنان در حد استقلال نیستند و به درد نمی‌خورند. خواستم بگویم که اگر ما به تقویت تیم نیاز داشتیم که بازیکن به ما اضافه شود، به این دلیل نبود که بازیکنانمان ضعیف هستند یا به آن‌ها اعتقادی نداریم. ما این روز‌ها را دیده بودیم که هر چهار روز یک بار مسابقه برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: واقعاً خستگی را در ساق تک تک بازیکنانمان می‌توانیم حس کنیم. نیاز به تغییر و تحولاتی داشتیم، ولی به خاطر کمبود بازیکن نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. جا دارد به تک تک بازیکنانمان خسته نباشید بگوییم و به آن‌ها می‌گویم که با تمام وجود پشتشان هستیم و به آن‌ها ایمان راسخ داریم. از آن‌ها ممنونیم که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها برای نام استقلال و هواداران می‌جنگند.

مربی استقلال گفت: مسئله دوم در خصوص بحث کارشناسان مجازی است که در مورد اتوبوسی بودن خط دفاع تیم ما صحبت می‌کنند. اگر به جدول لیگ نگاه کرده و گل‌های زده و خورده ما را ببینند، می‌فهمند که بهترین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر لیگ را داریم. فکر می‌کنم که این موضوع کفایت می‌کند. آن‌ها باید چشم‌هایشان را باز کنند، هرچند که ما خیلی به فضای مجازی اهمیت نمی‌دهیم، ولی دوست داریم واقع بینانه و با احترام در مورد تیم ما صحبت کنند.

وی گفت: مسئله بعدی این است که دوستان خبرنگار نشست خبری را پس از دربی تحریم کردند و سوالی نپرسیدند. شما همیشه برای من قابل احترام بودید و می‌دانید که رابطه خوبی با شما عزیزان دارم، ولی چگونه است که در سال‌های گذشته یک سرمربی ۱۴ هفته در کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت نکرد، ولی شما هیچ اسمی از تحریم نیاوردید؟ اما پس از آنکه آن مربی در نشست خبری حضور پیدا می‌کند، به احترامش می‌ایستید؟ این قطعاً رنگ‌هاست که تاثیرگذار است من هیچ گله‌ای از شما عزیزان ندارم و این حق طبیعی شماست که هر کسی را تحریم کنید و از او سوال نپرسید.

هاشمی‌نسب صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در مورد یک مسئله دیگر می‌خواستم سوال کنم که چطور تیمی در سال‌های قبل بازی رفت و برگشت خود را در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌کند، ولی استقلال مظلوم باید به استادیوم دستگردی رفته و بازی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند؟ چرا باید استقلال بدون تنها پشتوانه‌اش بازی کند؟ این‌ها گله‌هایی است که داشتم و هوادارانمان باید به هوش باشند که دشمنان استقلال شروع کرده‌اند. ۱۰ هفته به پایان لیگ باقی مانده است ما سنگ‌هایی را از پیش رویمان برداشتیم. برخی از دست‌انداز‌ها را پشت سر گذاشتیم، با تمام مشکلات و کمبود بازیکن و مسائل دیگری که داشتیم و همچنین حواشی که اطراف تیم ما بود، در حال جنگیدن هستیم. نه تنها فقط کادر فنی، بلکه بازیکنان، تیممان، هواداران و ... نیز می‌جنگند.

او در ادامه گفت: فقط می‌خواستم گوشزد کنم که هواداران به هوش باشند. سنگ‌های بزرگتر جلوی پای استقلال شروع شده و قطعاً بدانند که ما و تمام بازیکنان تا اینجای کار با همه کمبود‌هایی که بوده، با تمام وجود برایشان جنگیدیم. به آن‌ها قول می‌دهیم که از این به بعد نیز برای آن‌ها بجنگیم. ولی یک سری چیز‌ها دست ما نیست. امیدوارم در این مسیر برای جنگیدن در راه کسب عنوان قهرمانی عدالت را ببینیم. ما نمی‌خواهیم کسی حمایتمان کند یا دست‌های پشت پرده به سراغمان بیاید، ما فقط دنبال این هستیم که عدالت برقرار شود. ما بلد هستیم که از حقمان دفاع کنیم. بازیکنانی داریم که جنگیدن را یاد گرفته‌اند. آن‌ها می‌دانند چگونه بجنگند و این چند تا موضوع بود که می‌خواستم عنوان کنم.

وی سپس در مورد دیدار برابر هوادار گفت: در مورد بازی نیز باید بگویم که با یک تیم قابل احترام بازی داریم. سرمربی آن‌ها دوست خیلی خوب و همشهری خودم است. به هر حال تیمی است که از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است. هوادار واقعاً تیم قابل احترامی است که فارغ از نتیجه دیدار آخرشان، با آمدن مسعود شجاعی تیمشان نتایج خیلی خوبی گرفته است. تنها سورپرایزی که در دور رفت داشتیم، مقابل همین تیم هوادار بود که دو بر صفر عقب افتادیم، چون تمرکز لازم را نداشتیم. از آن دیدار درس گرفتیم. امیدوارم که بازیکنان با تمام تمرکز وارد زمین شوند. به هر حال آن‌ها بازیکنان باتجربه‌ای دارند. می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم، برای ثبات در صدر جدول به کسب سه امتیاز نیاز داریم و برای آن می‌جنگیم. اگر مستحق کسب سه امتیاز بودیم ان‌شاءالله که به پیروزی برسیم.

دستیار نکونام در خصوص غیبت مهرداد محمدی در ترکیب استقلال و اینکه آیا او دچار آسیب‌دیدگی شده است یا نه پاسخ داد: نخیر مهرداد مشکل مصدومیت ندارد. او یکی از مهره‌های تاثیرگذار و با اخلاق تیم ماست. خود من به شخصه احترام ویژه‌ای برای او قائلم و ارتباط نزدیکی با او دارم، ولی یک سری مسائل به بحث فنی برمی‌گردد که فقط نظر من و امثال من مهم نیست بلکه نظر نهایی را آقای نکونام با مشورتی که با شش دستیارش دارد، انجام می‌دهد که در نهایت به یک نتیجه‌ای می‌رسیم که کدام بازیکن بازی کند. مطمئن باشید بازیکنانی که به میدان می‌روند و نفراتی که بازی نمی‌کنند، کاملاً در خدمت تیم هستند و دلشان به یکدیگر نزدیک است. قطعاً اگر ناراحتی بین بازیکنانی که به میدان نمی‌روند وجود داشت، اکنون جایگاه تیم ما اینجا نبود. نقطه قوت تیم ما این است که همدل هستیم. مطمئن باشید که تا آخرین لحظه برای هوادارانمان می‌جنگیم. در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی کند، چون همه به موفقیت تیم فکر می‌کنند. مهرداد نیز یکی از مهره‌های تاثیرگذار است که جا دارد از او تشکر کنم.

هاشمی‌نسب در پایان و در شرایطی که یکی از خبرنگاران قصد داشت سوالی را از او مطرح کند، صحبت‌های او را قطع کرد و با کنایه گفت: من جواب سوال را نمی‌دهم، چون تحریم هستم و عذرخواهی می‌کنم. به هر حال در این دو شب هم نخوابیدم و استرس داشتم، چون شما من را تحریم کرده بودید. جا دارد از شما تشکر کنم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردن از لیست تیم ملی
  • چشمی: کادرفنی تیم ملی حتماً به این نتیجه رسیده که نباشم
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • داکونیا: نسبت به بازی استقلال پیشرفت کردیم
  • هاشمی‌نسب: تحریمم کرده بودید، دو شب نخوابیدم!
  • هاشمی نسب: دفاع ما اتوبوسی نیست
  • پیام مهم به مدیریت باشگاه در آستانه پایان سال
  • هاشمی نسب: با تمام وجود پشت بازیکنان تیم هستیم
  • هاشمی‌نسب: سنگ‌های بزرگی پیش رویمان است
  • وقتی ارونوف از مصدومیت فرار کرد (عکس)