Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@10:01:39 GMT

کارشناسی داوری دیدار سایپا و استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۴۹۷

کارشناسی داوری دیدار سایپا و استقلال

جعفر خوشرو معتقد است اشکان خورشیدی قضاوت خوبی در دیدار سایپا و استقلال داشته است.

به گزارش مشرق، جعفر خوشرو کارشناسی داوری درباره قضاوت اشکان خورشیدی در بازی سایپا و استقلال اظهار کرد: اشکان خورشیدی قضاوت خوبی داشت و به خوبی بازی را مدیریت کرد. او در صحنه‌ها به خوبی حاضر شد.

ببینید: فیلم/ خلاصه دیدار سایپا ۰-۴ استقلال

وی ادامه داد: در دقایق پایانی نیمه نخست کمک داور دوم اشتباه کرد و موقعیت خوبی برای سایپا به وجود آورد که حتی برخورد مهاجم سایپا با بازیکن استقلال می‌توانست شائبه پنالتی را به وجود بیاورد که در این صحنه ابتدا کمک داور باید آفساید را اعلام می‌کرد زیرا خط دفاعی استقلال با نگاه به پرچم بالا رفته کمک داور دوم ایستادند و داور هم باید بازی را متوقف می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشرو افزود: در دقیقه ۶۶، مدافع سایپا در محوطه جریمه روی میلاد زکی‌پور خطا کرد و داور به درستی پنالتی اعلام کرد. همچنین در صحنه گل مردود شده استقلال، داور به درستی گل را نپذیرفت زیرا علی کریمی روزبه شاه‌علیدوست را هل داد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن ورزشی لیگ برتر لیگ برتر فوتبال فوتبال تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان فوتبال تیم های فوتبال فوتبالیست استقلال استقلال تهران سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری تصمیمات تاثیرگذار پرسپولیس - پیکان

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی پرسپولیس و پیکان پرداخت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درمورد قضاوت کوپال ناظمی در بازی پرسپولیس و پیکان، اظهار کرد: او تصمیم‌های خوبی در این بازی گرفت. ناظمی جزء داورانی است که در حد و قواره‌های داوران بین‌المللی قضاوت می‌کند و بازی‌های بزرگی را می‌توان به او سپرد.

وی افزود: این بازی ۲ صحنه داشت. پنالتی پرسپولیس به دلیل اشتباه محاسباتی مدافع پیکان و ضربه زدن او به پای چپ مسعود ریگی به جای توپ، درست بود.

کارشناس داوری تاکید کرد: صحنه دیگری هم در اواخر نیمه اول اتفاق افتاد که بازیکنان پیکان اعتقاد داشتند توپ درون محوطه جریمه پرسپولیس به دست مهدی ترابی برخورد کرده و ناظمی باید پنالتی اعلام کند اما او کامل توضیح داد که توپ در ابتدا به زانو و سپس دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرده و این صحنه پنالتی نیست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • مرادی: برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • مرادی: در نیم‌فصل دوم داوری‌ها بهتر شد/ برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • کارشناس داوری تصمیمات تاثیرگذار پرسپولیس - پیکان
  • ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان
  • کارشناسی داوری دو صحنه مهم بازی پرسپولیس - پیکان
  • کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان