Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:00:27 GMT

نفت مسجد سلیمان به‌سختی از سد قعرنشین گذشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۵۰۰

نفت مسجد سلیمان به‌سختی از سد قعرنشین گذشت

«مهدی تارتار» هنگامی که هدایت این تیم پرهوادار را برعهده می‌گرفت به هیج وجه تصور نمی‌کرد با کسب تساوی‌های متعدد در ابتدای این فصل رکورد قابل توجهی از خود به جای بگذارد اما اینگونه شد و او با تیمش در پایان هفته ششم با کسب پنج تساوی و یک برد ضمن کسب این رکورد میانه جدول را نیز از آن خود کرد.
شاگردان تارتار با این سابقه امشب (دوشنبه) در دیداری خانگی که در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» برگزار شد برابر قعرنشین لیگ برتر شاهین شهرداری بوشهر به میدان رفته و تا دقایق پایانی نیز به نظر می‌رسید قصد دارند تا یک تساوی دیگر را به فهرست تساوی‌های خود اضافه کنند اما «پیام ملکیان» با گلزنی ‌در دقیقه ۷۳  به داد این تیم رسید و مساوی را با برد عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوشا مکانی، مجید عیدی، محمد طیبی(کاپیتان)، علیرضا نورمحمدی، پیام ملکیان، صادق صادقی، احمد الجبوری، حسین ابراهیمی، فرزاد حاتمی، میثم نقی‌زاده و علیرضا علیزاده با تصمیم تارتار برای تیم نفت مسجد سلیمان در این دیدار به بازی گرفته شدند.
همچنین مهرداد کریمیان سرمربی موقت شاهین تیمش را با ترکیب ماکسیم کویلتیانا، مرتضی غلامعلی تبار، بهروز نوروزی، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، امیر حسین موسی زاده، پیمان شیرزادی، دانیال مومنی، حسن نجفی، صادق بارانی و حسین مالکی به میدان فرستاد.
نفت مسجد سلیمان با کسب این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.
شاهین شهرداری بوشهر نیز با  قبول شکستی دیگر در این فصل با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهدی تارتار شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ذوب آهن برابر مس در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز یک شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس و با قضاوت روح الله شریفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را فریبرز گرامی (۴) و رامتین سلیمان زاده (۱۴- گل به خودی) برای ذوب آهن و جلال الدین علی محمدی (۴۱) برای مس به ثمر رساندند.

ترکیب مس
حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، جلال علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، اکبری، محمدمهدی، محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب ذوب آهن
محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، فردین یوسفی، گریگول چابرادزه، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، مجید علیاری، محمدحسین اسلامی و محمد جواد محمدی

نیمه اول

این دیدار در حالی آغاز شد که ذوب آهن بازی را هجومی و برتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل نخست دست پیدا کرد.

در دقیقه ۴ و در حالی که بازیکنان ذوب آهن از جناح چپ، نخستین حمله خود را تدارک دیدند ارسال بازیکن این تیم با دفع ناقص مدافع مس مواجه شد و توپ در داخل محوطه جریمه به فریبرز گرامی رسید و موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۴ ذوب آهن از سمت راست حمله خود را پیگیری کرد که پاس زمینی بازیکن این تیم را رامتین سلیمان زاده با دفع اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بازی ۲ بر صفر به سود ذوب آهن شود.

در دقیقه ۴۱ جلال الدین علی محمدی از روی پاس منتظر محمد موفق شد یکی از گل‌های خورده را برای مس جبران کند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب آهن به پایان برسد.

کد خبر 6057556

دیگر خبرها

  • بشنوید| شیخ حسین انصاریان؛ حکایت آیه‌ای که خدا برای رفع نگرانی بنده‌اش پس از مرگ نازل کرد
  • ردصلاحیت منتخب نخست در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک/جابجایی نفر اول و دوم در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل
  • برنامه‌های ویژه سال تحویل در آستان مسجد مقدس جمکران
  • ویژه برنامه‌های تحویل سال در مسجد مقدس جمکران
  • درِ موزه‌های نفت به روی مستندسازان باز است
  • آاس رم ۱-۰ ساسولو/ پیروزی حداقلی یاران آزمون مقابل قعرنشین+ فیلم
  • تساوی در دربی خوزستان و فولاد و استقلال در خطر سقوط
  • گام دوم توسعه قدیمی‌ترین میدان نفتی ایران
  • برتری ذوب آهن برابر مس در نیمه اول
  • واکسیناسیون بیش از ۳۲ هزار راس دام علیه تب برفکی در مسجد سلیمان