Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر مربی تیم نساجی مازندران معتقد است شاگردان دنیزلی برای کسب مساوی به قائمشهر آمده بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران پس از شکست پر گل تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز گفت:‌ از مردم قائمشهر عذرخواهی می‌کنم. اتفاقی نباید می‌افتاد، افتاد. باید این روزها را پیش بینی می‌کردیم و باید با مسئولان باشگاه صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت ما تجربه دو تیم بود. قبل از اینکه گل بخوریم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گل خوردیم. یک ریسک‌هایی را هم انجام دادیم. بعد از گلی که خوردیم قافیه را باختیم. مسعود شجاعی دیدیم که در بازی توانست بازی را مدیریت کند و داور در بعضی صحنه‌ها مهربان عمل کرد. ما مسئولیت را قبول کردیم و تا روزی که اینجا هستم می‌جنگم. اگر به امید کسی باشیم این اتفاقات می‌افتد. ما این تیم را برمی‌گردانیم. ما بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و با بضاعتی که داریم به جنگ بزرگان می‌رویم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم گل‌های ما را تراکتور نزد. تراکتور برای قهرمانی بسته شده است اما تراکتور آمده بود تا یک امتیاز بگیرد اما ضربه کاشته بازیکن تراکتور تفاوت را نشان داد. بازیکنانی که در تیم نیستند، اگر بخواهند دوباره برگردند، کاری جلو نمی‌رود چون هفت هفته از بازی‌ها گذشته است.

او افزود: من این روز را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و امروز نقطه عطفی در زندگی شخصی و فنی من است. من دارم با عشق در نساجی کار می‌کنم. من پیشنهاد خوبی داشتم تا الان به عنوان یک دستیار دارم حقوق می‌گیرم و این مساله باید درک شود.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: ما در این بازی بیشترین جلسه فنی را گذاشتیم. ما پتانسیل بردن تراکتور را داشتیم و گل اول تراکتور کار ما را خراب کرد. اشتباهات فردی و ضعف تیم باعث شد که این اتفاقات بیفتد. تراکتور تیمی بود روی سادگی تیم ما گل زد و باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. دروازه‌بان تیم ما در تیم ملی امید بازی کند باید انگیزه لازم را به دست بیاورد. او چند موقعیت خوب از تراکتور گرفت و باید خود را بیشتر تقویت کند.

مهاجری گفت: باید کمک کنیم تا نساجی برگردد. هواداران وفاداری خودشان را به من ثابت نکردند بلکه به فرهنگ و شعور خودش ثابت کرد. ای کاش توانی داشتم که این تیم را در حد قهرمانی می‌ساختم. وقتی عشق این مردم را می‌بینم حق عقب کشیدن نداریم. این درک به ما قوت قلب می‌دهد. امروز اتفاق فوتبال رخ داد و باید ایراد های خود را برطرف کنیم.

سرمربی نساجی مازندران گفت: ما تا دقیقه ۶۰ که گل نخوردیم،‌ نشانی از تیم بازنده داشتیم؟ بازیکنان موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند اما در گل اول تراکتور به هم ریختند. تیم ما در دقیقه ۶۰ به بعد اشکال داشت و ما باید اشکالات خود را برطرف کنیم. زمانی که تیم را به من دادند، گفتند که تیم را در لیگ برتر نگه داریم. من این جو و شرایط را تا به حال ندیدم. در ماشین‌سازی رسول خطیبی در بازی قبلی که با ما داشت اخراج شد اما در بازی مقابل ما روی نیمکت بود و بعد محروم شد. چرا در فدراسیون ای تبعیض ایجاد می‌شود؟ چرا آقای رفعتی از ما طبل تماشاگران را می‌گیرد؟ ما داریم با احساسات یک شهر بازی می‌کنیم. من با دلم به مازندران آمدم. موقعی که نیست که ما مقصر را پیدا کنیم و با کمک یکدیگر باید مشکلات را برطرف کنیم.من باخت را نمی‌توانم فراموش کنم. همه باید به هم کمک کنند تا بتوانم عملکرد موفقی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: دنیزلی: شکل گل‌ها و حملات عالی بود/ تاکنون گلی دریافت نکرده‌ایم دنیزلی، تراکتورسازی را به یکی از مدعیان تبدیل می‌کند/ برانکو بازهم می‌تواند باعث موفقیت پرسپولیس شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا تراکتور سازی تبریز دنیزلی رضا مهاجرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم صفر - نساجی صفر/مس صفر- ذوب آهن 2/سپاهان یک - گل گهر صفر/ شمس آذر صفر- تراکتور یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر امروز با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است.

نتایج بازی های این هفته به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک صفر - نساجی مازندران صفر

داور: امیر ایار 

گل: 

اخراج:

-----------

 مس رفسنجان صفر -  ذوب آهن اصفهان 2

داور: روح اله شریفی 

گل: فریبرز گرامی(5) رامتین سلیمان زاده(گل به خودی) (15)

اخراج:

------------

سپاهان اصفهان یک  -  گل گهر سیرجان صفر

داور:امیرسامان سلطانی

گل: رضا شکاری (7)

اخراج:

---------

ملوان انزلی صفر - صنعت نفت آبادان صفر

داور:میثم حیدری 

گل:

اخراج:

-----------

استقلال خوزستان صفر - فولاد خوزستان صفر

داور:پیام حیدری

گل:

اخراج:

-----------

 شمس آذر قزوین صفر- تراکتور تبریز یک

داور:  مرتضی منصوریان

گل: مهدی حسینی( 23)

اخراج:

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور سه امتیاز عیدی از قزوین برد
  • حسین‌زاده: در تراکتور همه چیز میزان است!
  • آلومینیوم یک - نساجی صفر/مس 2 - ذوب آهن 2/سپاهان یک - گل گهر صفر/ شمس آذر صفر- تراکتور یک/ ملوان یک- نفت صفر
  • آلومینیوم یک - نساجی صفر/مس یک - ذوب آهن 2/سپاهان یک - گل گهر صفر/ شمس آذر صفر- تراکتور یک/ ملوان یک- نفت صفر
  • آلومینیوم یک - نساجی صفر/مس یک - ذوب آهن 2/سپاهان یک - گل گهر صفر/ شمس آذر صفر- تراکتور یک
  • آلومینیوم صفر - نساجی صفر/مس صفر- ذوب آهن 2/سپاهان یک - گل گهر صفر/ شمس آذر صفر- تراکتور یک
  • آلومینیوم با صفر تغییر مقابل نساجی!
  • شمس‌آذر-تراکتور/ بازی انتقامی در قلمرو حریف
  • کرمانی‌مقدم: پرسپولیس تیم کاملی است/ نباید از قهرمانی ناامید شویم
  • بازی تیم تراکتور فردا درقزوین