Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:34:53 GMT

کاپیتان سپاهان بازی با سایپا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۵۱۵

کاپیتان سپاهان بازی با سایپا را از دست داد

مهدی کیانی با دریافت کارت زرد مقابل گل گهر سیرجان، دیدار هفته هشتم مقابل سایپا را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی در نیمه اول دیدار برابر گل گهر سیرجان در شرایطی با کارت زرد جواد رحیم زاده داور مسابقه روبرو شد که سه کارت زرد در بازی های پیشین دریافت کرده بود.


کیانی شماره 6 طلایی پوشان اصفهانی در سه دیدار گذشته برابر ذوب آهن، پرسپولیس و فولاد خوزستان نیز با کارت زرد داوران جریمه شده بود تا با دریافت کارت زرد در دیدار هفته هفتم، دیدار بعدی سپاهان مقابل سایپا که در نقش جهان برگزار خواهد شد را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهان مقابل گل گهر سیرجان و در ورزشگاه امام علی این شهر با دو گل به برتری رسید و با صدرنشینی به مصاف شاگردان ابراهیم صادقی می رود که نارنجی پوشان شرایط خوبی ندارند.

مهدی کیانی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی کیانی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در طول 13 مسابقه اخیر تنها 3 بازی به پیروزی رسیده و این یک آمار عجیب در روند نتیجه‌گیری این تیم است.

سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد پرگل مقابل شمس‌آذر در جام حذفی داشته است.

در 10 مسابقه دیگر دو شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و 7 بازی در لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رسانده است، دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر مقابل فولاد خوزستان و گل‌گهر رقم خورده و در دیگر مسابقات عملکرد ضعیفی داشتند.

شاگردان مورایس در نیم فصل نخست پیش از دو هفته پایانی که با محرومیت روبه‌رو شدند عملکرد شگفت‌انگیزی داشتند و با خط حمله خوبی که در اختیار داشتند یکی از مدعیان جدی قهرمانی بودند اما با دو تساوی و یک شکستی که در سه هفته اخیر کسب کردند تا حدود زیادی از صدر جدول فاصله گرفتند.

سپاهان ابتدا در دیدار عقب افتاده در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهنی خواهد بود که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد شگفت‌انگیزی داشته و در هفته بعد از آن باید به مصاف ملوان برود و در صورت ادامه دادن نتایج ضعیف خود احتمال این وجود خواهد داشت تا رتبه چهارم را تقدیم ملوان کند.

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏
  • سپاهان در سراشیبی سقوط