Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر تاکید کرد: لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزایش امید است. دولت محترم در این زمینه نقش محوری دارد. حل مشکلات اقتصادی، مردم را امیدوار و انتخابات را پر شور می‌کند، اما صرف وقت برای حاشیه سازی و بهانه جویی، ضد امید و مشارکت حداکثری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4752661 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی خبرگزاری مهر توییتر مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمدجواد ظریف اربعین حسینی اربعین 98 علی لاریجانی اسحاق جهانگیری برجام سپاه پاسداران هیئت دولت ارتش جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مرکزی: بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد و امید مردم است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با بیان اینکه بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد و امید مردم است، گفت: بی‌تردید دولت سیزدهم به طور نسبی در این حوزه موفق بوده ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم.

فرزاد مخلص الائمه، ۲۶ اسفند در شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: در سالی که گذشت با کمک‌ یکدیگر، موفقیت‌های خوبی را در حوزه‌های مختلف کسب کردیم. در برخی موارد نیز مشکلاتی داشتیم و امیدواریم در سال آینده بتوانیم بر مشکلات و گره‌هایی که بعضا قدیمی است، فائق شویم.

استاندار مرکزی با اشاره به انتخابات سال جاری تصریح کرد: قریب به ۳۰ هزار نفر در استان در قالب هیات‌های اجرایی، نظارت و عوامل امنیتی، انتظامی و پشتیبانی در برگزاری انتخابات همکاری داشتند تا انتخابات را با رعایت ۴ اصل مورد تاکید رهبری اجرایی کنیم و موفقیت خوبی را در این زمینه در استان و کشور شاهد باشیم، همچنین برای اولین بار یک حرکت رسانه‌ای ریشه‌دار در استان شکل گرفت.

وی با بیان اینکه شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان‌ها شکل گرفته است، گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب تلاش می‌کرد که مشارکت را به زیر ۲۵ درصد برساند ولی با راهبری مقام معظم رهبری و حضور پررنگ مردم انقلابی در انتخابات، دشمن در این زمینه شکست خورد.

مخلص الائمه با بیان اینکه عوامل کاهنده و افزاینده مشارکت در انتخابات باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: وضعیت معیشتی مردم و مسائلی مانند تورم مانع دیده شدن اقدامات دولت و نظام می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از اوایل دهه پنجاه با افزایش قیمت نفت و وابستگی اقتصاد کشور به نفت، تورم دامان کشور را گرفته و به تدریج عوامل متعدد دیگری نیز این تورم را افزایش داده است.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه ما قائل به هم افزایی با مجلس و نمایندگان هستیم گفت: هماهنگی بین قوای سه گانه در تمام سطوح باید جاری باشد و مردم این هم‌افزایی را مشاهده کنند. همگرایی نمایندگان با یکدیگر و هم افزایی نمایندگان با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند منجر به پیشرفت استان و کشور شود.

وی اضافه کرد: تنها توصیه‌ای که به نمایندگان منتخب مردم دارم این است که به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند. رهبری بارها تاکید داشتند که مسئولین و مردم به مسائل فرعی توجهی نداشته باشند و فقط به مسائل اصلی توجه کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه زائرسرای استان مرکزی در مشهد، سال آینده مورد بهره‌برداری خواهد گرفت، افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های ناتمام و با قدمت طولانی استان و کشور بود که ما آن را به سرانجام خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی در حوزه تنظیم بازار شب عید، بی‌تردید یکی از پایدارترین سال‌ها در سنوات اخیر را تجربه می‌کند، گفت: قیمت‌ها نیز در شرایط عادلانه‌ای برای تولید کننده و مصرف کننده قرار دارد.

مخلص الائمه با اشاره به اعلام وضعیت نارنجی بارندگی از روز دوشنبه تصریح کرد: مدیریت بحران استان و فرمانداران آمادگی کامل برای مواجهه با حوادث ناشی از رانندگی و بارندگی‌ها داشته باشند. 

انتهای‌پیام 

دیگر خبرها

  • ببینید | نظر متفاوت منوچهر متکی از مشارکت کم مردم تهران در انتخابات
  • پیروزی پوتین نشانه حمایت حداکثری مردم روسیه از وی است
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در عرصه خدمت‌ به زائران
  • تاکید مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بر مشارکت حداکثری در جشن نیکوکاری
  • ‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات
  • استاندار مرکزی: بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد و امید مردم است
  • مشارکت بالای مردم در انتخابات افتخاری برای خراسان شمالی است
  • لزوم آمادگی حداکثری برای استقبال از مسافرین نوروزی ارومیه
  • سیدحسن خمینی: وقتی جامعه دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی است، بحث از اندیشه سیاسی بیهوده است/ یک راه بیشتر نیست و آن آشتی با مردم است