Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر دوشنبه در دیدار با مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان های استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: متاسفانه نهادهای فرهنگی در استان تهران توجه کافی و جدی را به شهرستان های استان تهران ندارند.

محمودی در ادامه بیان داشت: انجمن اسلامی دانش آموزی یک بازوی مهم و اثرگذار در برگزاری مراسم و برنامه های ملی و انقلابی هستند و باید در جلسات ستادی حضور پیدا کنند لذا باید انجمن اسلامی دانش آموزی، ظرفیت های خود را به ائمه جمعه استان تهران معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه بیان داشت: انجمن اسلامی دانش آموزی در مدارس ناشناخته است و باید این انجمن، کارهای خود را در میان اولیا و فرهنگیان معرفی کند.

وی عنوان داشت: انجمن اسلامی دانش آموزی باید از ظرفیت سایر نهادهای فرهنگی استفاده کرده و در جهت گسترش ارزش های انقلابی گام بردارد چرا که تشکل های دانش اموزی و به ویژه انجمن های اسلامی جایگاه مهمی برای پیگیری و تحقق اهداف مهم دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه برخی در آموزش و پرورش به دنبال اجرایی سازی سند۲۰۳۰ هستند گفت: انجمن های اسلامی دانش آموزی باید در زمینه روشنگری این سند گام بردارند.

کد خبر 4752663

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود