Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت که استقلال در آینده به رتبه‌های بالای جدول می‌رسد. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسین حسینی پس از برتری 4 بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم به روند سه چهار بازی قبلی خودمان ادامه داده و به برد دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن هستم شرایط استقلال بهتر شده و به رتبه‌های بالاتر جدول می‌رسیم.

وی در مورد دومین کلین‌ شیت خود در این فصل تصریح کرد: پیش از این گفته بودم کلین‌ شیت زحمات کل تیم است و از بچه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با اشاره به برنامه مسابقات لیگ گفت: نمی‌دانم چرا برنامه لیگ فشرده است. مگر می‌شود هر 4 روز بازی داشته باشیم. مگر لیگ ما لیگ انگلیس و ایتالیاست؟ امکانات در آن حدی نیست که هر 4 روز بازی کنیم. فشردگی مسابقات معمولا برای نیم فصل دوم است که بازی‌های آسیایی شروع می‌شود. بچه‌ها امروز خسته بودند، چون 120 دقیقه در دیدار قبلی بازی کرده بودند.

حسینی در واکنش به تغییر دوباره محل برگزاری بازی امروز گفت: سایپا ورزشگاه را تغییر داد، اما در نهایت بازی اینجا برگزار شد و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

لیگ برتر فوتبال| استقلال با شکست سایپا همسایه پرسپولیس شد/ تداوم بردهای آبی‌ها با یک جشنواره گل تماشایی

انتهای پیام/

 

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال سید حسین حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال سید حسین حسینی فوتبال استقلال سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد بازی‌های تکراری جام حذفی (FA CUP) از دور اول فصل آینده به عنوان بخشی از یک توافق شش ساله با لیگ برتر برای تقویت رقابت‌های داخلی حذف خواهد شد.

 تمام دور‌های جام حذفی از فصل آینده در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود و دور‌های چهارم و پنجم به علاوه مرحله یک چهارم نهایی به استثنای مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

در حال حاضر بازی‌های این رقابت‌ها هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد) این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون، اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

همچنین تعطیلات نیم فصل نیز از تقویم حذف شد تا لیگ برتر از اواسط آگوست آغاز شود و تعطیلات نزدیک بیشتری را فراهم کند.

مارک بولینگهام، مدیرعامل اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای گفت: این توافق جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر جام حذفی را تقویت می‌کند و به این تورنمنت بسیار خاص، آخر هفته‌ها را در تقویم شلوغ‌تر اختصاص می‌دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، لیگ برتر بودجه‌ای را که برای هرم فوتبال انگلیس فراهم می‌کند افزایش می‌دهد و ۳۳ میلیون پوند اضافی برای توسعه بازی‌های پایه می‌دهد.

لیگ برتر هم اکنون ۱۰۰ میلیون پوند به تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر کمک مالی می‌کند.

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر گفت: این (سرمایه گذاری) تسهیلات را برای باشگاه‌های لیگ های پایین‌تر در سراسر کشور از طریق بنیاد فوتبال و صندوق ورزشگاه‌های لیگ برتر بهبود می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند