Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد، کسانی که تحولات اخیر این کشور را راهبری می‌کنند از داخل و خارج حمایت می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی "النهار"، نبیه بری ، رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد: جرم من این است که از یکپارچگی لبنان حمایت می‌کنم.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه افزود:  تا آخرین روز زندگی خودم از یکپارچگی و وحدت لبنان حمایت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیه بری همچنین خاطرنشان کرد:  کسانی که تحولات لبنان را راهبری می‌کنند از داخل و خارج از کشور حمایت و پشتیبانی می‌شوند اما من بی‌وقفه خواهان حفظ وحدت لبنان هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس پارلمان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش در استان قزوین از رقابت نزدیک به ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور سال ۱۴ ۳ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سید علی قاسم‌زاده با اشاره به مجموع شرکت‌ کنندگان در آزمون کنکور سراسری استان قزوین، اظهار داشت: امسال در مجموع 15 هزار و 951 داوطلب در رشته‌های ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، زبان و هنر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد شرکت کنندگان در کنکور سراسری استان، خانم‌ها هستند، افزود: 5 هزار و 676 نفر از داوطلبان شرکت کننده در گروه‌های آزمایشی مختلف را آقایان و 10 هزار و 275 نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش در استان قزوین، تصریح کرد: صبح امروز (پنح‌شنبه 6 اردیبهشت ماه) داوطلبان رشته‌های علوم ریاضی و فنی متشکل از یک هزار و 641 نفر و علوم انسانی با 5 هزار و 637 نفر به رقابت با هم پرداختند. 

وی ادامه داد: بعدازظهر امروز هم آزمون کنکور برای داوطلبان رشته هنر با 626 نفر و زبان خارجه با 990 نفر برگزار خواهد شد همچنین صبح فردا (جمعه 7 اردیبهشت ماه) داوطلبان علوم تجربی با 7 هزار و 56 نفر با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در آزمون کنکور امسال را داوطلبان علوم تجربی تشکیل می‌دهند ضمن اینکه نتیجه آزمون داوطلبان تا دو سال معتبر خواهد بود.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری سازمان سنجش در استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری استان قزوین شامل 9 حوزه در شهرستان های تاکستان، قزوین، البرز، آبیک و بوئین زهرا بوده و تعداد شرکت کنندگان در آزمون امسال در قیاس با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان