Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد بازی با نساجی مازندران اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در خارج از خانه بود. نساجی تیم جنگنده‌ای است. امروز ۲ رقیب داشتیم که یکی تیم نساجی و دومی زمین بازی بود.

او افزود: نیمه اول فوتبالی دور از انتظارم بازی کردیم، اما نیمه دوم با زدن گل اول، بازی را بهتر پیش بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی خاطرنشان کرد: شکل گل‌ها و حملات ما عالی بود و کسب چنین نتیجه‌ای از یک بازی خارج از خانه خوشحال کننده است. تمام بازیکنانم با تمام سعی و تلاش خودبازی کردند.

دنیزلی بیان کرد: نیمه دوم مثل یک تراکتور واقعی با پاس‌ها و حملات فوتبال خوبی ارائه کردیم. پس از به ثمر رساندن گل‌ها، بازیکنانی که در معرض دریافت کارت بودند را تعویض کردیم.

او اظهار کرد: بنده به تمام بازیکنان این بازی به دلیل نمایش جنگنده، تبریک می‌گویم. ما تاکنون گل دریافت نکرده‌ایم و این موضوع حائز اهمیت است.

او درباره بازیکنان خارجی تیمش، بیان کرد: سوگیتا از اول فصل در تیم حضور دارد و مازولا نخستین بازیکن خارجی بود که به تبریز آوردیم، اما این بازیکن به دلیل مصدومیت مدت زیادی بوده که با تیم کار نکرده است. میمبلا سومین بازیکن خارجی بود که به تبریز آوردم و مدت‌ها بود او را زیر ذره‌بین داشتم. این بازیکن امروز نمایش پایین‌تری داشت و فورچونه نیز چند روز اخیر همراه تیم ملی کشور بود. من در تیمم بازیکنان ایرانی با کیفیتی دارم.

بیشتر بخوانید: نساجی صفر - تراکتور ۴/ سوغات سه امتیازی دنیزلی از مازندران با بردی پُر گل

انتهای پیام/ 

اظهارات دنیزلی بعد از برد پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان

تراکتوری ها برای مصاف با سپاهان تمرینات شان را از سر گرفتند

طرفداری | پاکو خمز امروز تمرین پرفشاری برای شاگردانش در نظر گرفته بود.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، تمرین امروز - پنج شنبه ۹ فروردین - تراکتور از ساعت ۱۱:۳۰ - در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه آغاز شد .

بازیکنان پس از گرم کردن بدن زیر نظر مربی بدنساز تیم، تمرینات تاکتیکی را در زمین شماره ۲ مرور کردند.

در ادامه بازیکنان در قالب دو تیم بازی درون تیمی در زمین شماره یک مجموعه انجام دادند.

با نظر خمز، اعضای تیم فردا - جمعه ۱۰ فروردین - استراحت می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • قایدی: در زمین نامناسب ترکمنستان هم بازی قابل قبولی انجام دادیم
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • طارمی بازیکن باهوشی است؛ گلم را به او تقدیم می‌کنم!
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم