Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول برجسته اسرائیلی به منظور مشارکت در کنفرانس ضد ایرانی وارد منامه شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دانا بنوینستی، رئیس اداره مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در راس هیئتی رسمی به منظور مشارکت در  کنفرانس موسوم به "امنیت دریانوردی در خلیج فارس" وارد منامه شد.

این دومین سفر رسمی یک مسئول اسرائیلی در کمتر از شش ماه به بحرین است، چهار ماه پیش هم رژیم صهیونیستی در کنفرانسی که مربوط به بررسی طرح صلح آمریکا موسوم به "معامله قرن"  بود، در منامه شرکت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست امنیت دریایی منامه دنباله کنفرانسی ضدایرانی در ماه فوریه است که در ورشو، پایتخت لهستان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل کنفرانس ضد ایرانی در بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان کاذب باعث نوسان های شدید قیمتی در بازارهای مالی می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد غفوری با بیان این که هیچ کدام از فعالان بازار سرمایه و کارشناسان اقتصادی و حتی خبرگان نظامی نمی‌توانند در مسائل جنگ و توسعه یا عدم توسعه جنگ ایران و رژیم صهیونیستی نظر بدهند، گفت: آن چیزی که بنده در هفته اخیر دیدم کانال‌های زرد تلگرامی و صفحه‌های زرد اینستاگرامی بودند که ارزش تحلیل ندارند. در کانال‌ها به مردم القا شد که قرار است اتفاقات بسیار بدی بیافتد و مردم هم گرفتار فضای سنگین رسانه‌ای جنگ شدند و شاهد این بودیم که دلار به مرز ۶۶ هزار تومان رسیده است. انس جهانی هم نوسانات زیادی را تجربه کرده و علت نوسان انس طلا نیز چالش توسعه جنگ در مناطق اشغالی است.

این کارشناس اقتصادی افزود: امروز نزدیک ۱,۰۰۰ میلیارد تومان خروج از صندوق سرمایه گذاری ثابت بودیم که این پول وارد بازار ارز و طلا شده و وارد بازار سهام نشد، هنوز هیچ واکنش رسمی از ایران ندیدیم و این هیجان ضربه سنگینی بر اقتصاد کشور زد، نوسان هزار یا ۲ هزار تومان دلار در یک روز عدد کمی نیست و می‌تواند فشار زیادی بر اقتصاد بیاورد، امیدوارم مسئولان رسمی کشور با پایان دادن به بلاتکلیفی‌ها به اقتصاد کشور کمک شایانی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد
  • تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • عربستان اخبار منابع اسرائیلی را تکذیب کرد
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • دعوت ناسا از رسانه‌ها برای شرکت در تله‌کنفرانس ماموریت «آوردن نمونه مریخ»
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • هیجان کاذب باعث نوسان های شدید قیمتی در بازارهای مالی می شود
  • مستندی از معمار و هنرمند برجسته ایرانی، فرداشب در تلویزیون