Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:25:43 GMT

۱۴ واحد عرضه دام در پایتخت پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۸۰۰

۱۴ واحد عرضه دام در پایتخت پلمب شد

به گزارش روز دوشنبه اداره دامپزشکی شهر تهران، مجید محمدیان در این باره بیان کرد: در راستای ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و در پی گشت‌های روزانه کارشناسان واحد بهداشت و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی این اداره در مهرماه سال جاری ۱۴ واحد عرضه متخلف در مناطق ۲۰ گانه تحت نظارت دامپزشکی شهر تهران که دارای تخلفات گسترده بهداشتی در عرصه محیطی بودند، با اخذ حکم قضایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، تغییرات ارگانولپتیک(خصوصیات ظاهری) شدید محصولات مورد عرضه و همچنین رعایت نکردن ضوابط بهداشتی دامپزشکی از دلایل اصلی جلوگیری از فعالیت این واحدها است.

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران، با بیان اینکه ضرورت دارد که شهروندان نیازهای پروتئینی خود را از فروشگاههای مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند، از شهروندان خواست هرگونه شکایت و یا سوال در حیطه فرآورده‌های خام دامی را از طریق شماره تماس ۶۶۵۹۱۰۰۵ با واحد بهداشت این اداره در میان بگذارند.

به گفته وی، بازرسی از مراکز عرضه دام در کلانشهر تهران بصورت مستمر در دستور کار است و با هر گونه تخلفات در بخش‌های مختلف برخورد می شود.

کلانشهر تهران با جمعیتی بالغ بر 8 میلیون بیشترین واحد عرضه محصولات دامی را به خود اختصاص داده که این واحدها بیشتر در مناطق جنوبی و شرقی پایتخت قرار دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران دام و طيور دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • شهروندان از خرید گوشت کنار معابر و جاده پرهیز کنند