Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آندره‌آ استراماچونی سر مربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل سایپاگفت: ما تلاش کردیم برای این بازی آماده باشیم چرا که از نظر جسمانی نگران بودیم. شروع قدرتمندانه ، دستیابی به دروازه حریف و ارائه بازی هجومی اهمیت بالایی داشت. خیلی خوشحالم که برای دومین بار توانستیم کلین شیت داشته باشیم ولی می‌دانیم که این موضوع یک قدم رو به جلو بود و باید پیشرفت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار ما از بازی بعد آغاز می‌شود.

 

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کرد تیمش چهار گل در این دیدار بزند، اظهار داشت:در بازی‌های نخست به ویژه برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان تیم را بعد از زدن گل نخست زیر نظر داشتم و فهمیدم تیمم ترسو است. از آن زمان به بعد سعی کردم روی ذهن بازیکنان کار کنم و به آنها این موضوع را انتقال دادم. با این حال با توجه به نام استقلال، نباید با پیروزی یک بر صفر خوشحال باشیم و در کنار حفظ بالانس تیم، باید گل‌های بیشتری بزنیم.

 

استراماچونی درباره خوشحالی بهزاد غلامپور بعد از گل‌های استقلال به همراه او، خاطرنشان کرد: این یک مشکل است. او باید یک مقدار رژیم بگیرد. حالا اگر جدی صحبت کنم، مصدومیت داریوش شجاعیان تنها مشکل ما بود که بازیکن کلیدی تیم ما است. او مشخصات و توانایی خاصی دارد و امیدوارم یک مصدومیت جدی نباشد. در غیر این صورت این مصدومیت جدی نشان می‌دهد بدشانس هستیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ نداده باشد.

 

سر مربی استقلال با اشاره به  عملکرد خوب سجاد آقایی در بازی های اخیر خاطر نشان کرد: مدیریت بازیکنان جوان کار مهمی است.با تعویض‌هایم نشان دادم که ترسی برای استفاده از بازیکنان جوان ندارم. به علت وجود هواداران زیاد در استقلال، شما فکر می‌کنید که یک سوپراستار هستید. در هر تمرین به آقایی می‌گویم که باید آرام باشد و روی اشتباهات خود کار کند و همینطور باید فروتن باشد. به او نشان دادم که از او خوشم می‌آید و هر زمان که لازم باشد، از او استفاده می‌کنم.

 

استراماچونی درباره عدم تغییر در پنج بازیکن هجومی و ساختار خط حمله این تیم در این دیدار به نسبت بازی‌های گذشته اظهار کرد: این موضوع مهم‌ترین کار من  فردا شروع می‌شود چرا که دو بازی خیلی حساس پیش رو داریم.  دو بازی اخیر باعث خستگی تیم شده است. سعی کردم به اسماعیلی و قائدی استراحت بدهم و انرژی بازیابی شود زیرا وقتی با سه مدافع بازی می‌کنید، باید با 5-6بازیکن حمله کنید که علی کریمی نیز از خط هافبک به خط حمله اضافه می‌شود.پس خیلی مهم است که از لحاظ فیزیکی آماده باشیم زیرا بازی با این سیستم سخت است. مهم است که فردا وضعیت بدنی بازیکنان را بررسی کنیم. باقری و دیاباته اکنون به جمع بازیکنان  بازگشتند و مهم است که بتوانیم از آنها استفاده کنیم و در شرایط بازی قرار گیرند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل پاسخ خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیر عبداللهیان در ملاقات با یان بورگ، وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار که در نیویورک و در محل سازمان ملل متحد برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اظهارکرد: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

امیرعبداللهیان از نقش سازنده و تلاش دولت مالت به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی و تاکید کرد، عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین سفر متقابل مقامات دو کشور تاکید کرد.

یان بورگ وزیر امور خارجه مالت نیز در این این دیدار ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار کرد: مالت خواستار تنش زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه بکار می‌گیرد.

وی در ادامه بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد
  • ایران با شدت بیشتری به هر گونه خطای محاسباتی اسراییل پاسخ می‌دهد
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • فیلم گلهای بارسا۱ پاری‌سن‌ژرمن۴ و دورتموند۴ اتلتیکو۲