Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ظرفیت‌های بالایی در زمینه مراکز تحقیقاتی دارد که می‌توان از آن بهره گرفت.

او گفت : استفاده از داده‌های عظیم پزشکی بیماران و در اختیار گرفتن هوش مصنوعی در این زمینه می‌تواند‌به عنوان کار مشترک دو دانشگاه در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بهره برداری از هوش مصنوعی و توسعه علوم شناختی در همکاری دو دانشگاه موجب شتاب می‌شود.

او گفت : ایجاد رشته بین رشته‌ای دو دانشگاه در دستور کار توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم‌پزشکی قرار می‌گیرد.

عبدی مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در توسعه همکاری‌های علمی، تحلیل داده‌ها و شناسایی نقاط ضعف و مداخلات علمی دو دانشگاه می‌توانند مشارکت کنند.

او گفت : استفاده از قابلیت هوش مصنوعی در تحقق فرایند‌های دولت الکترونیک بسیار موثر است.

محمدی معاون غذا و دارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تجربه نشان می‌دهد که طرح‌های تحقیقاتی مربوط به سلامت منجر به محصول نمی‌گردد مگر اینکه در کانال مرکز رشد دانشگاه علوم‌پزشکی فعالیت نماید

او گفت : ما در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی نیازمند همکاری دو‌جانبه با متخصصین‌دانشگاه صنعتی هستیم و از این همکاری استقبال می‌کنیم

حجه الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه‌ها ضرورتا نیاز به نگاه باز کاربردی در زمینه‌های فرهنگی، دینی و آموزشی دارند

او گفت : بیانیه گام دوم انقلاب برای بسترسازی تمدن نوین اسلامی نیازمند رویکرد تولید علم و سرعت عمل با استفاده از رشته‌های میان رشته‌ای است

غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم‌پزشکی آمادگی لازم‌جهت همکاری‌های دو‌جانبه فرهنگی را داشته و از طرح‌های مشترک استقبال می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

ظرفیت‌ بالای دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مراکز تحقیقاتی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به نقش تاثیر گذار صداوسیما در آموزش مباحث حوزه سلامت و اجرای طرح های مربوط به جوانی جمعیت و همچنین اطلاع رسانی به مردم قدردانی کرد

حجت الاسلام طاهری   گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد موسسه دانش بنیان خانواده که برای اولین بار در استان راه اندازی خواهد شد به همکاری صداوسیما در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخش به جامعه نیازمند است .

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بر اساس منویات رهبری در حوزه جوانی جمعیت موظف به اقدام بوده و در این مسیر آموزش نسل جوان ، آموزشهای قبل و بعد از ازدواج ، نیازهای زوجین و ارائه خدمات مشاوره ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی هم در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت ادامه همکاری‌ها، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب امضای تفاهم نامه شد

ناصر حجازی فر خاطر نشان کرد: مباحث مربوط به سلامت جامعه و موضوعات کلی همچون جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده برای ما ارزش و اهمیت بسیاری داشته و رسانه استانی آمادگی دارد چنین مباحثی را در قالب برنامه با استفاده از ظرفیت اساتید همه دانشگاهها ، مطرح و الگو سازی نماید.

 

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد