Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی ۱۳ آبان در شهرستان دماوند طی سخنانی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد که دانش‌آموزان با فلسفه راهپیمایی ۱۳ آبان آشنا شوند اظهار داشت: اصل جریان، مبارزه با ظلم و استکبار در سراسر جهان است که این امر در ایران به رهبری امام خمینی(ره) اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح دماوندی افزود: کلید واژه موفقیت ۴۰ ساله ما، استقامت و مقاومت بود که اکنون شاهد کند شدن تیغ تحریم‌ها در کشور هستیم و مقاومت در سال‌های سخت اقتصادی، ما را به نقطه‌ای می‌رساند که تحریم‌ها اثر بسیار کمی داشته و ما به عنوان کشوری تولید کننده و قطب اقتصادی در منطقه عمل کنیم.

وی بیان داشت: حضور دانش‌آموزان تا پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امری مهم است، چرا که بازتاب تبلیغاتی و انعکاس خبری این مراسم از جمله موضوعات حایز اهمیت است.

امام جمعه دماوند گفت: سخنرانان باید به مسائلی مانند وحدت ملی، آرمان‌های انقلاب، امام راحل(ره)، شهدا و مسایل روز جهانی بپردازند و آغاز مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرها رأس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

 

کد خبر 4752673

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه دماوند یوم الله 13 آبان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد

 رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، گفت: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند. 

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد: قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است. 

فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چند توصیه کنکوری برای دانش‌آموزان روزه‌دار
  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس
  • جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را مضاعف کرده است