Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال می‌گوید قبل از بازی نگران وضعیت جسمانی تیم بود اما سعی کرده این تیم را آماده بازی کند.

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی بعد از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: ما تلاش کردیم برای این بازی آماده باشیم چرا که از نظر جسمانی نگران بودیم. شروع قدرتمندانه، دستیابی به دروازه حریف و ارائه بازی هجومی اهمیت بالایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که برای دومین بار توانستیم کلین شیت داشته باشیم ولی می‌دانیم که این موضوع یک قدم رو به جلو بود و باید پیشرفت کنیم. کار ما از بازی بعد آغاز می‌شود.

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کرد تیمش گل‌های متعددی را به سایپا بزند، گفت: در بازی‌های نخست به ویژه برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان تیم را بعد از زدن گل نخست زیر نظر داشتم و فهمیدم تیمم ترسو است. از آن زمان به بعد سعی کردم روی ذهن بازیکنان کار کنم و به آنها این موضوع را انتقال دادم. با این حال با توجه به نام استقلال، نباید با پیروزی یک بر صفر خوشحال باشیم و در کنار حفظ بالانس تیم، باید گل‌های بیشتری بزنیم.

استراماچونی درباره خوشحالی بهزاد غلامپور بعد از گل‌های استقلال به همراه او، خاطرنشان کرد: این یک مشکل است. او باید یک مقدار رژیم بگیرد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: اگر جدی صحبت کنم، مصدومیت داریوش شجاعیان تنها مشکل ما بود که بازیکن کلیدی تیم ما است. او مشخصات و توانایی خاصی دارد و امیدوارم یک مصدومیت جدی نباشد؛ در غیر این صورت این مصدومیت جدی نشان می‌دهد بدشانس هستیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ نداده باشد.

وی درباره عملکرد خوب سجاد آقایی در بازی های اخیر و گلزنی در هر بازی، گفت: مدیریت بازیکنان جوان کار مهمی است.با تعویض‌هایم نشان دادم که ترسی برای استفاده از بازیکنان جوان ندارم. به علت وجود هواداران زیاد در استقلال، شما فکر می‌کنید که یک سوپراستار هستید. در هر تمرین به آقایی می‌گویم که باید آرام باشد و روی اشتباهات خود کار کند و همینطور باید فروتن باشد. به او نشان دادم که از او خوشم می‌آید و هر زمان که لازم باشد، از او استفاده می‌کنم.

استراماچونی درباره عدم تغییر در پنج بازیکن هجومی و ساختار خط حمله این تیم در این دیدار به نسبت بازی‌های گذشته اظهار کرد: این موضوع مهم‌ترین کار من است که از فردا شروع می‌شود چرا که دو بازی خیلی حساس پیش رو داریم. دو بازی اخیر باعث خستگی تیم شده است. سعی کردم به اسماعیلی و قائدی استراحت بدهم و انرژی بازیابی شود زیرا وقتی با سه مدافع بازی می‌کنید، باید با ۵-۶ بازیکن حمله کنید که علی کریمی نیز از خط هافبک به خط حمله اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس خیلی مهم است که از لحاظ فیزیکی آماده باشیم زیرا بازی با این سیستم سخت است. مهم است که فردا وضعیت بدنی بازیکنان را بررسی کنیم. باقری و دیاباته اکنون به جمع بازیکنان بازگشتند و مهم است که بتوانیم از آنها استفاده کنیم و در شرایط بازی قرار گیرند.

سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران نیز گفت: تاکنون در بازی های خانگی خیلی خوب نبودیم ولی فکر می‌کنم بازیکنانم خیلی خوب شروع کردند و توانستیم به زودی به دروازه حریف برسیم. فکر می‌کنم شروع خوبی بود چرا که یک قدم رو به جلو برداشتیم.

وی درباره وضعیت داریوش شجاعیان خاطرنشان کرد: مصدومیت او خبر بدی بود. او یک بازیکن مهم برای استقلال است. او قبلا هم مصدومیتی داشت. هنوز نظری درباره شجاعیان ندارم.

استراماچونی درباره بسته ماندن دروازه تیمش در نخستین بازی لیگ برتر، تاکید کرد: این موضوع برای ما مهم بود چون خیلی رو به جلو بودیم و پاس‌های کوتاه متعددی برای هم فرستادیم. این سبک از بازی در مواقعی موجب ایجاد موقعیت گل به نفع حریف می‌شود.

وی درباره بازی خوب عارف غلامی در این دیدار و بخشش محرومیت او چند ساعت قبل از مسابقه توسط کمیته استیناف، اظهار کرد: گلزنی از روی کرنر را تمرین کرده بودیم و برای اولین بار این کار را انجام دادیم و به گل رسیدیم. گل‌زنی برای غلامی خوب بود. او از لحاظ تاکتیکی برای ما مهم است چرا که وقتی میل به حمله داشتیم، غلامی رو به جلو حرکت کرد و در هنگام نفوذ وریا به جلو، غلامی فضای بیشتری هم داشت.

سرمربی استقلال درباره گلزنی هافبک‌های این تیم در پست‌های غیر تخصصی در غیبت دیاباته گفت: این موضوع خیلی مهم است چرا که فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و البته باید بهتر شویم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آن‌ها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • باید با قلبمان بازی کنیم