Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در طرح نظارت بر آرایشگاه های زنانه در شهرستان ساوه، ۴ واحد صنفی به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی، پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ پرویز اسدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در انجام تحقیقاتی از تبلیغات نامتعارف و خارج از شئونات اسلامی تعدادی از واحدی صنفی آرایشگاه زنانه شهرستان ساوه در فضای مجازی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از نوع تبلیغات این واحدهای صنفی و با هماهنگی مرجع قضائی هر ۴ واحد صنفی شناسایی و پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اضافه کرد: متصدیان این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

بیشتر بخوانید: انهدام یک شرکت هرمی در بندرانزلی دستبند پلیس "آباده" بر دستان کلاهبرداران میلیونی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات فرمانده انتظامی شهرستان فضای مجازی ماموران پلیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین امسال، گفت: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی افزود: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به موضوع شکایت‌ها اشاره کرد و گفت: بیشترین شکایت‌ها به ترتیب ۵۳۹ پرونده مربوط به کالا و خدمات و پنج فقره در ارتباط با تخلفات بهداشتی بوده است.

مظفری تخلف گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید را دارای بیشترین فراوانی در پرونده‌های این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان