Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@16:54:54 GMT

دستگیری اعضای باند «گوریل وحشت آفرین»

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۰۲۹

به گزارش فارس، دادخدا سالاری اظهار داشت: در پی ورود شب گذشته جمعی از اراذل و اوباش با سلاح‌های سرد و قمه به سردستگی فردی به نام مستعار «گوریل» به شرکت رفاه کرمان و ایجاد ناامنی رعب و وحشت در این فروشگاه برای مشتریان و مردم و تخریب اموال توسط این افراد و متواری شدن این مجرمان و پخش تصاویر این حمله و تهاجم در فضای مجازی، ماموران انتظامی شهرستان کرمان با دستورات و احکام قضایی و طی عملیات ویژه و هماهنگ سردسته این باند به همراهی سایر شرکاء جرم را کمتر از یک ساعت شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و تحویل دادسرا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: خوشبختانه با اقتدار پلیس شهرستان کرمان هر 6 نفر مهاجم متهاجر دستگیر و با تعیین بازپرس ویژه از سوی این دادسرا و با توجه به ایجاد رعب و هراس در بین شهروندان و حمل قمه و سلاح سرد و تشکیل باند جهت اقدام علیه امنیت مردم و فضای کسب و کار به این افراد اتهام اقدام علیه امنیت داخلی کشور و محاربه تفهیم و با قرار بازداشت موقت در بازداشت قرار دارند.

وی بیان داشت: اعضای این باند سابقه زورگیری، اخاذی، صرف مشروبات الکلی و تهدید را در سوابق اتهامی خود داشته و سردسته این باند از افراد زورگیر و مخل امنیت جامعه است.

سالاری ضمن تقدیر از زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در امر شناسایی و دستگیری متهمین باند مذکور افزود: دستگاه قضایی به همراهی مجموعه مقتدر پلیس اجازه نخواهد داد فضای امن جامعه و امنیت مردم و شهروندان محترم توسط جمعی اراذل و اوباش مورد تعرض قرار گرفته و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جانشین پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال، توسط یک نفر مذکر حدودا ۳۵ ساله دستگیری سارق در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت می‌باشند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شود و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود.

سرهنگ منوچهر ترکمندی بااشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد ۳ حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف گردید.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با عنایت به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد