Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید مدعی شد تمام تمرکزی روی بازی فردا شب مقابل گالاتاسرای است.

 

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای زین الدین زیدان در رئال مادرید چندان مساعد نیست و اخباری در مورد احتمال جدایی او در صورت شکست در بازی فردا شب مقابل گالاتاسرای و بازگشت ژوزه مورینیو به برنابئو شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما زیزو مدعی شد همیشه شرایط برای وی اینگونه بوده و او به روزهای سخت هم علاقمند است.

 

زین الدین زیدان گفت: "فردا مسابقه ای تعیین کننده پیش روی ماست و ما باید به بهترین نحو عکس العمل نشان دهیم، این همان چیزی است که ما می خواهیم. همه شرایط را می دانیم، ما در لیگ قهرمانان بد شروع کردیم اما فردا دیداری برای اثبات توانایی ها پیش روی خود داریم و این کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم. شما در مورد خیلی مسائل از جمله تغییر سرمربی صحبت می کنید، اما من به شرایط سخت علاقه داشته و تنها به بازی فردا فکر می کنم.

 

 

18 سال است که اینجا هستم و همین شرایط برای من به عنوان یک بازیکن نیز رخ داده است. من می دانم که در کجا هستم و فشار  همیشه وجود خواهد داشت. تنها وظیفه ما این است که خود را برای این بازی آماده کنیم. از شرایط خبر داریم اما هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. بازی های زیادی باقی خواهد ماند و ما از فردا تا پایان تلاش خود را خواهیم کرد. باید هر سه امتیاز را به دست آوریم. همیشه صحبت های تغییر سرمربی وجود دارد و ما نمی توانیم شرایط را عوض کنیم.

 

فوتبال فراموش می کند که شما چه کاری انجام داده اید و این شرایط زندگی بوده و برای من هم همین است. گذشته دیگر گذشته است و اکنون شرایط اینگونه است. من نمی خواهم به شما بگویم که شایعات مرا آزار نمی دهد زیرا این اتفاق رخ می دهد. آنچه که من به عنوان مربی باید انجام دهم این است که تمام تلاش خود را انجام داده و مثبت فکر کنم. بازی در یک استادیوم بسیار خوب برگزار می شود و من از وضعیت باخبرم."

 

عملکرد زیدان در دومین دوره حضور در رئال مادرید: "من نمی دانم، از من نپرسید. من می خواهم برای همیشه در رئال مادرید بمانم. ما اوضاع را می دانیم و از افراد دیگر در این مورد سوال کنید.:

 

افت بازیکنان کلیدی مانند تیبو کورتوا، ادن هازارد و وینیسیوس: "اینگونه نیست و ما نباید به کسی اشاره کنیم. من مسئول این شرایط هستم و من به تیمم اعتماد دارم. بازیکنانم اولین افرادی هستند که می خواهند برنده شوند و وظیفه را به خوبی انجام دهند. کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که سعی کنند اوضاع را تغییر دهند."

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • اسکای آلمان: تماس بایرن مونیخ با زیدان صرفا یک شایعه است!
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید
  • ببینید | خلاصه بازی مایورکا ۰ - رئال مادرید ۱
  • کاماوینگا: سطح مسی از هر بازیکنی بالاتر است؛ همه این موضوع را قبول دارند
  • دیدگاه‌های جالب کاماوینگا درباره مسی، رونالدو و دیگران!