Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست می‌کنم که مطالبات خبرنگاران را با جدیت پیگیری کند. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمود ثمینی امروز در شورای اطلاع‌رسانی و مراسم تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان با تاکید به اینکه انسجام خوبی در مجموعه رسانه استان به وجود آمده است، اظهار داشت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان در راستای توسعه و پیشرفت استان با دلسوزی قلم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در جلسات قبل شورای اطلاع‌رسانی استان به اصحاب رسانه قول پیگیری مطالبات آن‌ها را داده‌ایم به همین دلیل از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست می‌کنم که مطالبات خبرنگاران را با جدیت پیگیری کند.

امیدآفرینی در جامعه نیازمند اطلاع‌رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت استوقتی هنرمندان از صحت و سقم اخبار اطمینان ندارند نمی‌توانند منبع اطلاع‌رسانی باشنددبیر شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان منصوب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه نبض تمام جریان اطلاع‌رسانی و خبر در هر دستگاهی روابط عمومی است، عنوان کرد: روابط عمومی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است بنابراین ما باید ارتباطات را در بیرون دستگاه تقویت کنیم.

وی بیان کرد: ما باید اطلاع‌رسانی شفا‌تری خواهیم داشت و از طرف دیگر ارتباط صمیمی با اهالی رسانه مورد تاکید ما است.

ثمینی با تاکید به اینکه خبرنگاران بازوان ما هستند، خاطرنشان کرد: حتی اگر خبرنگاران انتقاد هم می‌کنند ما آن را به عنوان دلسوزی تلقی می‌کنیم زیرا معتقد هستیم اصحاب رسانه با انتقاد راه صحیح را به ما نشان می‌دهند.

وی ضمن اشاره به انتصابات بانوان در پست‌های مدیریتی تصریح کرد:  تلاش ما این است که به تعداد بانوان مدیر استان بیفزایم و به همین دلیل امروز فاطمه ایرانی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان معرفی می‌شود.

ناهید پرویزپور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان نیز در این جلسه ضمن اشاره به انتخاب یک زن به این سمت اظهار داشت: براساس برنامه ششم دولت قول‌هایی را در بحث افزایش مشارکت‌های سیاسی- اجتماعی زنان، تحکیم بنیاد خانواده و اجرای عدالت جنسیتی به زنان داده است و بسیار خوشحال هستیم که دولت با جدیت به دنبال عدالت جنسیتی به‌ویژه در بحث انتصاب زنان در حوزه‌های مدیریتی است.

وی افزود: در استان لرستان نیز نگاه حمایتی و تقویتی، توجه و تاکید بر رقابت سالم و اجرای عدالت در انتصابات وجود دارد و شعار دولت در مورد انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی در استان لرستان تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان عنوان کرد: اگر چه ما بحث 30 درصدی انتصاب زنان را یک تبعیض مثبت برای بانوان می‌بینیم و در تمام کشور نیز این موضوع لحاظ شده اما نگاهمان این نیست که زنانی انتصاب پیدا کنند که شرایط احراز نداشته باشند بنابراین ما چه برای مردان و چه برای زنان به دنبال شایسته‌سالاری هستیم.

وی با اعلام اینکه لرستان در بحث انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی رتبه هفتم کشور را دارد، تصریح کرد: امیدوار هستیم که با نگاه مثبت مسولان استانی به انتصابات بانوان شاهد انتصابات بهتر و بیشتری در حوزه زنان باشیم.

انتهای پیام/

R41450/P4001/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری