Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:29:41 GMT

رهایی گروگان در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۱۵۹

رهایی گروگان در زاهدان

با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان نوجوان ۱۷ ساله که در خیابان شهید چمران زاهدان گروگان گرفته شده بود، صحیح و سالم آزاد شد

به گزارش خبرگزاری برنا ،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۰۷:۳۰ صبح روز هفتم مهرماه سال یک فقره آدم ربایی در محدوده خیابان شهید چمران زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم نوجوانی ۱۷ ساله را که در مسیر مدرسه در حرکت بوده گروگان گرفته و به سرعت متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از ۲۰ روز تحقیقات شبانه روزی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی یکی از آدم ربایان را شناسایی و روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه هنگام تردد در محدوده خیابان سعدی با یک دستگاه پراید را دستگیر کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: با دستگیری یکی از آدم ربایان، دیگر اعضای این باند گروگانگیری عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را شب گذشته در منطقه چشمه زیارت رها کرده و متواری شده اند.

او  خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند گروگانگیری و علت و انگیزه آن‌ها از در این خصوص ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید: نوجوان ۱۶ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان آزاد شد رهایی جوان ۳۰ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آدم ربایی استان سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی شبانه روزی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس