Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، جنگنده بمب افکن های عربستان، یک خودروی شخصی را در شهرستان کتاف استان صعده هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن چهار نفر شد.

پیش از این نیز جنگنده های عربستان مناطق مسکونی در شهرستان مرزی رازح استان صعده را بمباران کرده بودند که منجر به کشته شدن یک غیر نظامی شده بود.

در همین حال، نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی نیز با سلاح سنگین برخی مناطق شهر الحدیده را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز ۲۹ شهریور گفته بود که نیروهای این کشور حملات پهپادی و موشکی به عربستان را متوقف می کنند، اما جنگنده های عربستان همچنان مناطق شمالی این کشور را بمباران می کنند.

عربستان و امارات از فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کردند.

بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شده و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قطحی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمله هوایی یمن عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی پاسخ داده می شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سردار جلال ستاره در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله در بیرجند گفت: چنانچه اسرائیل بخواهد علیه ایران دست به هرگونه اقدامی در خصوص حمله و یا تجاوز بزند قطعاً این بار پاسخ ایران محکم‌تر و قاطعانه‌تر از قبل است.

وی افزود: و در صورتی که حملات آنها از طرف گروه‌های نیابتی در مرز‌ها باشد با مقابله مرزبانان و برخورد قاطع مواجه می شوند.

جانشین فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اینکه  حملات هوایی و بالستیکی نیز اگر از سوی اسرائیل عملیاتی شود با واکنش بسیار سخت پدافند در مرز‌ها مواجه می شود گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند سپاه پاسداران این حملات را دفع می کنند و هیچ گونه  نگرانی برای مردم  نیست.

سردار جلال ستاری همچنین در خصوص برخورد با هرگونه اقدام تروریستی افزود: با اقدامات تروریستی در مرز‌های کشور قاطعانه برخورد جدی می‌شود.

وی به کاهش قاچاق مواد مخدر از مرز‌های کشور به ویژه مرز شرقی اشاره کرد و گفت: در برخی پایانه‌های مرزی و رسمی با جاسازی‌های کاملا حرفه‌ای مواد مخدر وارد می‌شود که ما از مسئولان مرتبط در کشور مقابل یعنی افغانستان و پاکستان در خواست داریم که این موارد را تمام کنند و قبل از ورود به مرز ایران با جدیت جلوی این موارد را بگیرند.

همچنین در این مراسم سرتیپ دوم قربانعلی داوطلب به عنوان فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌ الله معرفی و از خدمات سرتیپ دوم ستاد محمد علی محمدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • سازمان ملل: ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • ۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
  • هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی پاسخ داده می شود
  • بمباران النصیرات از سوی صهیونیست‌ها/ درگیری شدید در داخل اردوگاه
  • حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات