Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@00:54:42 GMT

حل مشکلات‌اقتصادی انتخابات را پرشور می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۲۶۲

حل مشکلات‌اقتصادی انتخابات را پرشور می‌کند

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی، لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را افزایش امید دانسته است.

متن کامل یادداشت کدخدایی که در فضای مجازی منتشر کرده است، به شرح زیر است:

لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزایش امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دولت محترم در این زمینه نقش محوری دارد. حل مشکلات اقتصادی، مردم را امیدوار و انتخابات را پرشور می‌کند، اما صرف وقت برای حاشیه سازی و بهانه‌جویی، ضد امید و مشارکت حداکثری است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی ترابی قطع یارانه آمدنیوز روح الله زم رستاخیز آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان فضای مجازی مشکلات اقتصادی انتخابات حاشیه سازی مشارکت حداکثری مهدی ترابی قطع یارانه آمدنیوز روح الله زم رستاخیز آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 

به گزارش قدس خراسان، در نشست گفتگوی فعالان و نخبگان با نمایندگان منتخب مشهد دردوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که عصر امروز با حضور جمعی از بازاریان، روحانیون در محل مسجد خاتم محله جنت مشهد برگزار شد، نمایندگان تشکل های مردمی بر لزوم پیگیری مطالبات مردم و پاسخگویی منتخبان در جهت حل مشکلات جامعه تاکید کردند. 

در این نشست دبیر کل نهضت مردم سالاری دینی عنوان کرد: یکی از اتفاقات بد نبود شفافیت به ویژه در مسائلی است که تعارض منافع وجود دارد و در این مواقع مصلحت اندیش می شویم. 

حجت الاسلام قاسم سوری ادامه داد: مصلحت اندیشی بزرگترین ضربه در انقلاب اسلامی بوده و در مملکت اسلامی فقط یک نفر مصلحت اندیشی می کند و آن ولی فقیه است. در برخی مسائل رهبری اعلام نظر می کنند اما از طرف نمایندگان مجلس یا سایر مسئولان اتفاقی نمی افتد و این متاسفانه آفت است. 

وی افزود: شبکه مسائل مردم مشهد اخذ و به منتخبان تقدیم می شود و در راستای تحقق این مسائل پیگیری های لازم طی چهار سال پیش رو انجام خواهد شد و امیدواریم این همنشینی های جمعی در آینده هم تکرار شود و نمایندگان پاسخگوی مطالبات مردم باشند. 

دبیر شورای مرکزی جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی از دیگر مطالبه گران حاضر در این نشست تصریح کرد: خوشحالیم که رای مردم مشهد یکی از بهترین و با کیفیت ترین آرا بوده، وقتی مجموع شرایط این دوره را با انتخابات گذشته مقایسه می کنیم به خوبی بر غلبه جریان شاخص محور و اصلح گزینی واقف می شویم و این مایه مباهات برای همه دغدغه مندانی است که تلاش می کردند گفتمان اصلح گزینی شکل بگیرد و باید این گفتمان برای انتخابات های پیش رو آینده مد نظر باشد. 

محمد الهی خراسانی شاخص محوری شفاف، شاخص محوری پاسخگو و روشمندی را از شاخص های مهم انتخاب نمایندگان دانست و گفت: این شاخص ها امری است که باید ادامه پیدا کند و تقویت شود و بعد از انتخابات با نظارت بر عملکرد نمایندگان دنبال شود و بنا داریم براساس ارتباطی که با ائمه جماعات مساجد مشهد وجود دارد شرایط پاسخگویی نمایندگان را به مردم مشهد در محلات فراهم کنیم. 

وی افزود: در دوره قبل حتی شاهد بودیم بین خود نمایندگان مشهد هم ارتباطی به دلیل اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه ها وجود نداشت و باید تاکید کرد نباید تجربه رای با کیفیت مردم مشهد باعث یاس و سرخوردگی مردم به دلیل عملکرد ضعیف شود و مردم باید تفاوت بین انتخاب اصلح و مشارکت هدفمند را درک کنند و باید شاهد تعامل و مشارکت بین نمایندگان برای حل مسائل و مشکلات مردم چه در سطح کشور و چه در سطح مشهد باشیم. 

گفتنی است حل موانع قانونی، توجه به مسائل و مشکلات معیشت مردم، تشریح مشکلات فرهنگی و اجتماعی از دیگر موارد طرح شده از سوی سایر نمایندگان تشکل ها، روحانیون و نخبگان مردمی بود که منتخبان مردمی شنونده این موضوعات شدند.

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • افزایش تولیدملی با مشارکت مردم مهمترین راه رفع مشکلات اقتصادی است
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • حضور مردم در تمامی عرصه‌ها موجب فتح قله‌های پیشرفت می‌شود