Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز دوشنبه در جریان سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه احتماعی به استان مرکزی، در جلسه راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در اراک، اظهار داشت: نزدیک به یک میلیون نفر از مردم استان یعنی ۷۰ درصد  تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از خدمات این سازمان بی بهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان ۱۶۵ تختخوابی حضرت امام خمینی (ره) اراک باید در شهر اراک برای بیمه شوندگان تحت پوشش این سازمان اجرایی شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان کرد: در شهرستان خنداب و کمیجان هیچ گونه مرکز درمانی و خدمات تامین اجتماعی به جز مراکز دولتی وجود ندارد، انتظار می رود درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان ها ایجاد شود.

کریمی افزود: در خصوص بیمه قالیبافی وقفه ایجاد شده است و باید این مهم حل شود.

وی گفت: چند سالی است که ساختمان کانون بازنشستگان اراک احداث نشده و انتظار می رود بخشی از  هزینه احداث ساختمان را سازمان تامین اجتماعی به میزان ۵۰ درصد را تقبل کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تاکید کرد: در مورد هپکو و آذرآب مبلغی از این سهام ها به بیت المال و سازمان خصوصی سازی  پرداخت نشد و این دردی است که در این بخش وجود دارد.

کریمی اظهار کرد: در مورد هپکو باید گفت دغدغه کارگران انتخاب مدیران شایسته است و سازمان خصوصی سازی باید برای این شرکت مدیرانی بگمارد که از اهلیت برخوردار باشند.

وی افزود: کارگر امروز در شرکت هپکو و آذرآب با مدیریت افراد سالم و توانمند آشنا با این صنعت و حمایت های لازم می تواند به رونق تولید کمک کند.

کد خبر 4752708

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اکبر کریمی نمایندگان مجلس واحدهای صنعتی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی