Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تنها با همدلی و کمک تمامی اعضای مجمع، ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز در مسیر صحیح توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، مجمع انتخاباتی هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز عصرامروز دوشنبه 29 مهرماه باحضور جوهری رئیس فدراسیون، غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و اعضای مجمع هیئت استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع مدیرکل ورزرش و جوانان استان البرز اظهار کرد: ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی رشته ای است که به جوانمردی، مروت و اخلاق مزین شده و در عمل نیز باید یک ورزشکار باستانی کار ابتدا چنین خصوصیات و خصلت هایی را در خود پرورش دهد.

امیر غفرانی ادامه داد: جایگاه واقعی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز بالاتر از وضعیت فعلی است و بر همین اساس تمامی اعضا و اقشار این رشته اعم از جوانان و پیشکسوتان می بایست با اتحاد و همدلی کمک کنند تا ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز به جایگاه واقعی خود برسد.

وی، رشته ی زورخانه ای و پهلوانی، نماد ورزش کشور دانست و افزود: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیاز به معرفی بیشتر در سطح جامعه دارد و با این که رشته ای اصیل و قدیمی در ورزش کشور محسوب می شود اما آن گونه که باید به آن پرداخته نشده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز همچنین به توان و ظرفیت البرز در میزبانی از رویدادهای بزرگ و مهم ورزشی اشاره کرد و گفت: استان البرز این آمادگی را دارد که در رشته ی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سال جاری میزبان رقابت های مختلف فدراسیون و حتی مسابقات بین المللی باشد.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه های فعال در این رشته حتما می بایست نسبت به دریافت مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام نمایند تا مجمع به صورت قانونی تر و محکم تر، با انسجام بیشتر به کار خود ادامه دهد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: ادعای رشته ی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این است که از تمام نیروهای پیشکسوت استفاده می کند و همه ی زیبایی آن به همین است و دلیل تفاوت آن با رشته های دیگر ورزشی در همین موضوع نهفته است.

وی اضافه کرد: اعتقاد کشتی گیرها و باستانی کارها این است که بزرگترها در این رشته جایگاه بسیار والایی دارند و این امر قطعا و یقینا سرلوحه ی کار همه ی دوستان مجمع قرار خواهد گرفت.

 غفرانی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس منتخب هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، از همه ی اعضای مجمع و دلسوزان این رشته خواست که با همدلی و اتحاد به رئیس منتخب کمک کنند تا به اهداف مورد نظر هیئت دست یابد.

گفتنی است در این انتخابات، منوچهر خسروزاده با کسب 8 رأی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز انتخاب و منصوب شد.

 

بیشتر بخوانید: ورزش نماد قدرت، صلابت و ارزش های والای انسانی است تلاش برای سلامت جامعه، دستور کار هیأت همگانی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز توسعه و پیشرفت جامعه کشتی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد