Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:39:12 GMT

داوید آلابا: المپیاکوس در خانه بسیار قدرتمند است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۳۶۳

داوید آلابا: المپیاکوس در خانه بسیار قدرتمند است

داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ مدعی شد بازی سختی در یونان در انتظار بایرن مونیخ است.

به گزارش "ورزش سه"، با کسب دو پیروزی مقتدرانه برابر ستاره سرخ بلگراد و تاتنهام، بایرن مونیخ شروع فوق العاده ای را در این فصل لیگ قهرمانان تجربه کرده است. داوید آلابا در نشست خبری پیش از دیدار برابر المپیاکوس در مورد این دیدار صحبت کرده و مدعی شد نیکلاس سوله، مدافع مصدوم بایرن می تواند به یورو 2020 برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیدار برابر المپیاکوس: "ما در هفته های اخیر تغییرات بسیاری داشته و امیدواریم که بتوانیم با یک سیستم پایدار چهار دفاعه در مدت زمان طولانی تر، ثبات بیشتری ایجاد کنیم. من فکر می کنم المپیاکوس در خانه بسیار قدرتمند است و هواداران زیادی این تیم را حمایت می کنند و این موضوع را در جریان متوقف شدن تاتنهام در یونان دیدم. آنها وینگرهای خیلی سریعی دارند و ما باید برای آنچه انتظار داریم در بازی فردا شب رخ دهد آماده شویم. فضای بسیار خوبی بر استادیوم حریف حاکم خواهد بود."

 

مصدومیت اخیر نیکلاس سوله و از دست دادن فصل و احتمالا یورو 2020: "همه ما می دانیم که سوله بازیکنی مبارز است و اگر او هدفی داشته باشد، می تواند به آن برسد. هنوز زمان زیادی وجود دارد تا رقابت های یورو 2020 باقی مانده است. من و سرژ گناربری روز شنبه و پس از بازگشت از آگسبورگ در کنار سوله بودیم. می دانم که عمل جراحی سوله بسیار خوب انجام شده و فقط می توانم بهترین آرزوها را برای او داشته باشم."

بایرن مونیخ دیوید آلابا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ دیوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم